Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Driften tijdens de Super Trofeo ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Driften tijdens de Super Trofeo ?

Deze vond ik wel geslaagd van vandaag, een van de koplopers in de Super Trofeo Race die vandaag gereden werd ... maar hij was wel heel enthusiast in Les Combes ... kijk even naar de stand van de voorwielen, gewoon driften door de bocht

(1/320e f6.3 iso100 600mm)

Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Re: Driften tijdens de Super Trofeo ?

Knap shot, en goed gezien!
    Canonian

Comment

mist wat actie beweging maar retescherp en mooie kleuren!

Comment

is weer een mooie

misschien toch het mes zetten in die zwarte boord bovenaan. Die brengt het allemaal wat uit balans.
        The Knight That Says Ni...kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
          misschien toch het mes zetten in die zwarte boord bovenaan. Die brengt het allemaal wat uit balans.
          Dat had ik ook al gezien, maar ik probeer om altijd het 3:2 aspect ratio te behouden omdat dit online beter uitkomt, maar in de print zou ik de zwarte boord weghalen en er een soort panorama van maken

Oorspronkelijk geplaatst door pioux Bekijk bericht
          mist wat actie beweging maar retescherp en mooie kleuren!
          Da's het probleem met zo'n 600mm, op 1/80 of 1/125 heb je nog meer beweging in de wielen, maar hou hem maar stil hoor 1/320e op 600mm is al niet slecht ... en er zit nog een beetje beweging in het voorste wiel

Trouwens, gisteren zelf gezien ... de pro's die je elk jaar tegenkomt tijdens deze races : 1/800e en 1/1250e ... wielen staan gewoon stil dan, en toch wordt het zo gepubliceerd ... wij zijn gewoon veel te streng voor onszelf

Mark

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht

Trouwens, gisteren zelf gezien ... de pro's die je elk jaar tegenkomt tijdens deze races : 1/800e en 1/1250e ... wielen staan gewoon stil dan, en toch wordt het zo gepubliceerd ... wij zijn gewoon veel te streng voor onszelf

Mark
            Het grote verschil is dat de foto's van die pro's bekeken worden door mensen die interesse hebben in de sport en niet in fotografie, onze foto's worden bekeken door andere amateurfotografen.
            Met andere woorden; men is niet streng genoeg voor de pro's.

OT: Ook ik vind dat er te weinig beweging in zit maar verder is er niks op aan te merken, scherpte, kleur, belichting, alles prima.
            De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

Comment

Staat er schitterend op, nog beter als de zwarte band eraf is
              Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
              www.cromagnonman.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nxke Bekijk bericht
                Het grote verschil is dat de foto's van die pro's bekeken worden door mensen die interesse hebben in de sport en niet in fotografie, onze foto's worden bekeken door andere amateurfotografen.
                Met andere woorden; men is niet streng genoeg voor de pro's.

OT: Ook ik vind dat er te weinig beweging in zit maar verder is er niks op aan te merken, scherpte, kleur, belichting, alles prima.
                Hier sluit ik mij volledig bij aan.
                www.fotojoel.be
                7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400

Comment

Zo nen 600 da ga ik me nog eens aanschaffen..Yeah right. Af en toe eens op 420 zal ook wel genoeg zijn zekers..
                  Knappe shot..Maar je zat zeker langs de track?
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Effe wat zitten spelen in PhotoShop ... met dit als resultaat, een head on shot zit van zichzelf al weinig beweging in, maar op deze manier komt het toch nog een beetje naar voor, ook de 'schuine' hoek waar ik geen voorstander van ben kan hier wel denk ik ?

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                    Zo nen 600 da ga ik me nog eens aanschaffen..Yeah right. Af en toe eens op 420 zal ook wel genoeg zijn zekers..
                    Knappe shot..Maar je zat zeker langs de track?
                    600mm is te zwaar en te lang voor Francorchamps, een 500mm op 1d met zijn 1.3 factor is voldoende denk ik ... en die is ook nog eens een stuk goedkoper.

Mark

Comment

Voor mij ook de update Mark
                      Flickr

Comment

Working...
                      X