Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zolder Superleague

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zolder Superleague

.

.
    groeten, Erik. -BD0841BE-
    http://www.pbase.com/erik_borghs

Re: Zolder Superleague

't is hier maar stil in dit topic :S. Nochtans vind ik deze foto toch wel een topper.
    Geen klassieke auto race panning, maar gewoon een geweldige close up waar net nog genoeg op de foto staat. Ook die kleuren zijn gewoon om op te eten .

Mss kun je die rode streep in de achtergrond wegshoppen? Want dat trekt toch iets te veel aandacht. Voor de rest mag die van mij zelfs in de HoF komen .
    "Moest iedereen elkaar zo graag zien, zoals ze mij graag zien, dan zou de wereld een veel betere plaats zijn." Muhammed Ali
    VePix.be is the place to be :-D.

Comment

Zeer geslaagde foto maar toch is de zichtbare draad een storend element
      Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
      http://www.racenews.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
        maar toch is de zichtbare draad een storend element
        Dat is wel makkelijk gezegd he... jij loopt daar rond met een pers accreditatie...en waarschijnlijk sta je dan nog voor onze neus zodat de "gewone" liefhebber zich in onmogelijke bochten moet wringen om toch maar een fotootje te kunnen maken door den draad.

Trouwens Ribo ik vind dit een super plaat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _Dave_ Bekijk bericht
          Dat is wel makkelijk gezegd he... jij loopt daar rond met een pers accreditatie...en waarschijnlijk sta je dan nog voor onze neus zodat de "gewone" liefhebber zich in onmogelijke bochten moet wringen om toch maar een fotootje te kunnen maken door den draad.

Zorg eerst dat je mij kent voor je een grote mond opzet . Ik ben juist die persoon die zeker niet voor het publiek zal staan. Denk je nu echt dat ik alles in mijn handen gekregen heb. Ik heb alles van 0 bereikt. Alles komt door mezelf, geen lange armen... en ik wil dan andere mensen de kans geven en krijg een schop in men gat van meneer Dave....... get a life
          Zie link
          Last edited by blazor; 25 juli 2010, 13:20.
          Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
          http://www.racenews.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
            Zeer geslaagde foto maar toch is de zichtbare draad een storend element
            misschien heb je wel gelijk hoor Kurt, maar gezien de omstandigheden (zon scheen op de draad) was ik toch redelijk tevreden van deze foto

Dave ,
            Die jongens doen hun werk, daar kan je toch niks tegen hebben,en trouwens blijven die niet de hele race op een zelfde plaats staan dus heb je wel een kans om zelf wat fotokes te maken .
            groeten, Erik. -BD0841BE-
            http://www.pbase.com/erik_borghs

Comment

Zij verdienen er wel hun brood mee, en jij/de mensen "achter de draad" doet dit maar als hobby.
              Met je voeten op de grond blijven aub!
              Mijn Flickr: http://www.flickr.com/photos/40893297@N05/

Comment

Echte een volwassen opmerking ... knap hoor ... zo'n persaccred krijg je niet voor niets hé, dat kost jaren inspanning en continu kwaliteit afleveren en niet af en toe een lucky shot. Jij gaat als liefhebber voor de fun naar ginder, wij staan daar te werken hé, geen goede foto ... geen centjes, zo simpel is het ... is jouw panning shot op 1/30e mislukt, no problem, is die van ons mislukt is dit een kleine ramp, een pro zal nooit op 1/30 of 1/60 beginnen bij GT1 ... eerst 'zekere' shots nemen op 1/250e of zo, en dan pas op 1/60e ... zijn die goed scherp, prima, zijn ze mislukt (valt bij iedereen voor hoor) dan gebruiken we gewoon de 1/250e hé, je MOET een foto hebben !

Als het begint te regenen moeten wij nog altijd doorwerken hoor, regen, wind, onweer ... wij moeten wel blijven staan langs het circuit ... dus kom niet af dat het makkelijk is ... voordat je staat waar Blazor en zijn collega's kunnen staan is er al heel wat water onder de brug door gestroomd ... letterlijk en figuurlijk. Heb je een speciale verzekering voor je materiaal en voor jezelf ? Ik wel, want een gewone levensverzekering dekt het niet als je een fataal ongeval hebt terwijl je foto's staat te maken ... daarom moeten we ook een waiver tekenen, we staan daar op eigen risico ... en het is en blijft een risico ... kan er persoonlijk van meespreken .

Kom het maar doen hé, vanaf woensdag tot en met zondag avond 24 op 24 in Spa staan, lopen, zitten ... met 25 kg materiaal rondsleuren dat je nergens effe kan laten rusten want dan is het gepikt ... als we zelf geen liefhebber zouden zijn houden we het ook niet vol hoor

Niemand krijgt het zomaar in zijn schoot geworpen, vergeet het, maar als je er werk insteekt dan komt het uiteindelijk altijd wel in orde ... maar het vraagt veel tijd en nog meer werk

Dus Dave ... een klein beetje respekt zou je heel wat meer opbrengen dan zo'n gefrustreerde opmerking ... sorry, moest er even uit

On topic : de foto is gewoon goed, punt uit, mooi scherp en een prima detail shot ... en zeker om door de draad gemaakt te zijn, knap gedaan en dit toont dat RIbo zowieso het beste ervan maakt, voor of achter de draad ... zo iemand zijn foto's komen er altijd boven uit

Mark
                Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Mijn uitspraak kwam blijkbaar anders over dan ik het bedoeld had (was ironisch bedoeld), waarvoor mijn excuses.

Ik had zeker niet de bedoeling om mensen rechtstreeks of persoonlijk aan te vallen of te kwetsen.
                  Ik weet ook wel dat jullie daar keihard voor gewerkt hebben, en nog steeds hard voor moeten werken terwijl dit voor ons een leuk dagje uit is voor onze hobby.
                  Ik heb dan ook alle respect voor jullie en jullie werk, ik kom met mijn foto's nog niet aan jullie enkels en ik kan daar enkel maar van dromen om jullie niveau te halen.

Ik wil mij dan ook excuseren en zal in de toekomst mijn ironische opmerkingen achterwegen laten.

Ik zou dan bij deze dit topic ook graag terug naar de pracht plaat van Ribo laten gaan en dat de volgende (waarschijnlijk lovende) commentaren daar over gaan.

Comment

hupla terug naar de foto.

echt super! belichting is subliem. perfect detail (oeps glad vlak) tot diep in de schaduwen.

misschien is het beter zonder die rode streep. Heel moeilijk zal het niet zijn om die eruit te halen.
                    The Knight That Says Ni...kon

Comment

Mooie plaat Erik
                      Flickr

Comment

Ik doe niks liever dan motoren en wagens fotograferen (wel zo slecht ik maar kan) en bekijk dus ook heel veel foto's over dit onderwerp
                        Deze mag er van mij zeker zijn!! En ik vind de kwaliteit méér dan behoorlijk aangezien hij van achter de draad is getrokken.
                        Chapeau!!!!

Comment

Working...
                        X