Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
[QUOTEje ziet toch de schaduw achter hem
waar de andere renners volgen
voor mij een zeer mooie belichting[/QUOTE]
De schaduw zie ik ook maar lijkt me eerder van een boom of zo?
Misschien ligt het aan mijn scherm maar als ik de gekartelde groene rand zie van zijn rechterdij, dat lijkt me een beetje onnatuurlijk. Ik ben wel geen pro
7D en 17-55/2.8 en 70-200 4 L IS en ext 1.4II en 430EXII
Die gekartelde groene rand zijn inderdaad plooien van de outfit (die durft al wel eens omhoog kruipen bij het 'doorrijden' )
Ik vind het een geslaagde foto
Lekker scherp, lekker veel contrast... mooi compo
-=_-__________________________________________________ __-_=- Bewondering start daar waar eigen kunnen ophoudt..... - BLOG
-=_-__________________________________________________ __-_=-
mag ik gissen naar je werkwijze?
l. eerst belichting meten;
2.naar manuele stand "M" instellen;
3.daarna spelen met diafragma of sluitertijd tot je juist een onderbelichte foto hebt;
4.wachten op de atletes en met de flits afdrukken op het juiste moment!
mag ik gissen naar je werkwijze?
l. eerst belichting meten;
2.naar manuele stand "M" instellen;
3.daarna spelen met diafragma of sluitertijd tot je juist een onderbelichte foto hebt;
4.wachten op de atletes en met de flits afdrukken op het juiste moment!
Of heb ik het verkeerd?
De nagel op de kop gekopt, juist, natuurlijk hangt veel af van de belichting op het moment dat de sporter voorbij komt, het is altijd wat bijdraaien.
Comment