Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Highland-games

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Highland-games

Snellegem overspoelt met Schotse rokjes, kilten enz... kon het bij evenementen plaatsen ook, maar voor deze mannen is het een sport.

Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

Re: Highland-games

Gezichtsuitdrukking goed vastgelegd! Vraag me juist af of de armen er niet beter bij stonden?
    Vrienden vroegen het maar had echt geen tijd om naar Snellegem te komen, waarschijnlijk kom ik wel naar Mechelen.
    Naar 't schijnt was "de" beste touwtrek-ploeg van België in Snellegem.
    Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
      Gezichtsuitdrukking goed vastgelegd! Vraag me juist af of de armen er niet beter bij stonden?
      Vrienden vroegen het maar had echt geen tijd om naar Snellegem te komen, waarschijnlijk kom ik wel naar Mechelen.
      Naar 't schijnt was "de" beste touwtrek-ploeg van België in Snellegem.
      ivm de armen, klopt, maar je gaat daar niet gaan staan waar je wil, massa volk geweest met het mooie weer.

de "beste" touwtrek-ploeg was er inderdaad, heb er ook foto's van. die mannen trokken aan die touw en die tegenstanders alsof het poppetjes waren, heel indrukwekkend.
      Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

Comment

Als je de nadruk op de gezichtsexpressie wilt plaatsen zou het beter zijn om iets meer frontaal te laten zien. Zo zijdelings shot geeft niet alles van die uitdrukking weer. Ook die halve armen storen wel. Beter achteraan een stuk eraf en vooraan de handen erop.

"maar je gaat daar niet gaan staan waar je wil"
        Kan ik begrijpen maar daar heb je als showcase kijker niet echt een boodschap aan.

Gr David
        www.davidverdonck.be
        Gr David

Comment

Working...
        X