Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
leuke foto ...
als je BD Sizer gebruikt kan je daar "Sharpen" kiezen en een % ingeven ...
Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ... www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Volgens mij is hij scherp genoeg , de foto is wat overbelicht waardoor het wat onscherp overkomt .
curven en niveaus wat aanpassen en je hebt een heel mooie .
Mijn vraag is nu doen jullie dit verscherpen altijd met bd sizer dan of gewoon in photoshop? ...
Verscherpen doe ik altijd in BDSizer. (Dat heb ik met deze foto ook gedaan.)
Als je verscherpt hebt in Photoshop, moet je de verscherping uitzetten in het programma waarmee je de foto's verkleint; tweemaal verscherpen is van het goede teveel.
Zorg er altijd voor dat het verscherpen de laatste bewerking is die op een verkleinde foto wordt toegepast.
Zo 2 foto's posten zijn wel toegestaan denk ik, want het is een update
Je 2e foto lijkt me niet heel scherp van opname... Ofwel wat teveel verscherpt voor/tijdens/na het verkleinen... ?
Verder niet slecht.
Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8
Comment