Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Wow, prachtige actie.
Alleen is er iets aan de hand met de kleuren volgens mij. Geen idee of het je bedoeling is maar ik vind dat effect niet meteen passen bij sportfotografie.
"Moest iedereen elkaar zo graag zien, zoals ze mij graag zien, dan zou de wereld een veel betere plaats zijn." Muhammed Ali
VePix.be is the place to be :-D.
Wow, prachtige actie.
Alleen is er iets aan de hand met de kleuren volgens mij. Geen idee of het je bedoeling is maar ik vind dat effect niet meteen passen bij sportfotografie.
Kun je dan eens toelichten wat er aan de hand is met de kleuren en welk effect niet past bij sportfotografie. Alvast bedankt.
Dankjewel voor het kijken en/of beoordelen.
Mvg, Jacky P.
Kleuren zien er goed uit hier. Net als de foto
Je tweede is puur door mijn persoonlijke smaak nog niet iets beter voor me. (Ik vermoed door de achtergrond)
Grtz
Last edited by The Black Horses; 11 juni 2010, 23:32.
Reden: Aanpassen link
Oorspronkelijk geplaatst door The Black HorsesBekijk bericht
Kleuren zien er goed uit hier. Net als de foto
Je tweede is puur door mijn persoonlijke smaak nog niet iets beter voor me. (Ik vermoed door de achtergrond) Grtz
Euh ... da's krek dezelfde.
Goede actiefoto, maar ik vind ook dat je te hard aan de contrasten (of aan de witbalans) gesleuteld hebt. Het wit is op verschillende plaatsen erover.
De foto mag ook 10% verscherping hebben, vooral het hoofd heeft dat nodig.
Ik denk dat dat het gene is wat is een beetje te veel vind. Het contrast.
Je blauw slaat daardoor donker uit en ook zijn ogen nu helemaal niet meer zichtbaar.
Het gene wat normaal ook grijs zou moeten zijn op de helm is nu wit en dat blauw gaat al redelijk dicht bij zwart leunen.
Dit is wat muggengezift, maar ik heb liever dat m'n op elk detail let, zo is elke post leerrijk .
"Moest iedereen elkaar zo graag zien, zoals ze mij graag zien, dan zou de wereld een veel betere plaats zijn." Muhammed Ali
VePix.be is the place to be :-D.
Comment