Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tanel Leok

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tanel Leok

Tanel Leok op training in het Honda Park in Balen.

Last edited by JackyP; 6 juni 2010, 19:09. Reden: foto verkleind (sorry)
    Dankjewel voor het kijken en/of beoordelen.
    Mvg, Jacky P.

Re: Tanel Leok

Prachtige opname, maar denk een Flicker grote.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Wow, prachtige actie.
      Alleen is er iets aan de hand met de kleuren volgens mij. Geen idee of het je bedoeling is maar ik vind dat effect niet meteen passen bij sportfotografie.
      "Moest iedereen elkaar zo graag zien, zoals ze mij graag zien, dan zou de wereld een veel betere plaats zijn." Muhammed Ali
      VePix.be is the place to be :-D.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederik#7 Bekijk bericht
        Wow, prachtige actie.
        Alleen is er iets aan de hand met de kleuren volgens mij. Geen idee of het je bedoeling is maar ik vind dat effect niet meteen passen bij sportfotografie.
        Kun je dan eens toelichten wat er aan de hand is met de kleuren en welk effect niet past bij sportfotografie. Alvast bedankt.
        Dankjewel voor het kijken en/of beoordelen.
        Mvg, Jacky P.

Comment

Kleuren zien er goed uit hier. Net als de foto
          Je tweede is puur door mijn persoonlijke smaak nog niet iets beter voor me. (Ik vermoed door de achtergrond)

Grtz
          Last edited by The Black Horses; 12 juni 2010, 00:32. Reden: Aanpassen link
          -The Black Horses-
          Canon materiaal

www.theblackhorses.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Black Horses Bekijk bericht
            Kleuren zien er goed uit hier. Net als de foto
            Je tweede is puur door mijn persoonlijke smaak nog niet iets beter voor me. (Ik vermoed door de achtergrond) Grtz
            Euh ... da's krek dezelfde.

Goede actiefoto, maar ik vind ook dat je te hard aan de contrasten (of aan de witbalans) gesleuteld hebt. Het wit is op verschillende plaatsen erover.
            De foto mag ook 10% verscherping hebben, vooral het hoofd heeft dat nodig.
            Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Ik denk dat dat het gene is wat is een beetje te veel vind. Het contrast.
              Je blauw slaat daardoor donker uit en ook zijn ogen nu helemaal niet meer zichtbaar.
              Het gene wat normaal ook grijs zou moeten zijn op de helm is nu wit en dat blauw gaat al redelijk dicht bij zwart leunen.

Dit is wat muggengezift, maar ik heb liever dat m'n op elk detail let, zo is elke post leerrijk .
              "Moest iedereen elkaar zo graag zien, zoals ze mij graag zien, dan zou de wereld een veel betere plaats zijn." Muhammed Ali
              VePix.be is the place to be :-D.

Comment

Working...
              X