Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nurburgring 2 (vw mk1)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nurburgring 2 (vw mk1)

deze mk1 heb ik ook nog genomen op de ring.
    ik ben fan van de wagen

of

mvg
    Last edited by whitte; 2 juni 2010, 12:55.

Re: nurburgring 2 (vw mk1)

Ik blijf de panningsfotos knap vinden !

Maar voor mij gevoel had de sluitertijd iets langer gemogen zodat de omgeving van de auto minder druk wordt en de auto er dus meer uit springt.
    Greetz Twan

http://500px.com/TwanGroenen

Comment

Het pannen is goed gedaan, de auto is ook goed scherp.
      Hij mocht misschien wel wat gecropt worden zodat de auto groter in de foto staat... Maar dat is persoonlijk.

Mijn vraag echter: waarom heb je hem omgedraaid? Of was het een Engelse auto die zijn stikkers van Roma Tuning in spiegelschrift heeft geplakt? ;-)
      Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

Comment

@snipa :
        eigelijk had ik hem gedraaid omdat ik van links naar rechts lees/schrijf/kijk
        en zo een betere foto had voor de ogen maar ik had mijn ogen niet zo goed laten werken als jouwe !

thx

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door whitte Bekijk bericht
          @snipa :
          eigelijk had ik hem gedraaid omdat ik van links naar rechts lees/schrijf/kijk
          en zo een betere foto had voor de ogen maar ik had mijn ogen niet zo goed laten werken als jouwe !

thx
          Ik vind hem in deze richting ook niet slecht
          Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

Comment

Super plaatje met het echte Nurburgring gevoel er bij . ik ben ook een zeer grote vw fan

Groeten

Joeri
            Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
            www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

thx

Comment

Working...
              X