Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
On topic : nogmaals : De foto vind ik ok.
Off topic : Met een doelwachter die zich niet weet te bedwingen bij verlies - en hij is niet de enige in de ploeg die moeite heeft met verliezen - is het voor mij een clubJE. Een voorbeeld voor het spelertje op je foto. Mijn gedacht.
On topic : nogmaals : De foto vind ik ok.
Off topic : Met een doelwachter die zich niet weet te bedwingen bij verlies - en hij is niet de enige in de ploeg die moeite heeft met verliezen - is het voor mij een clubJE. Een voorbeeld voor het spelertje op je foto. Mijn gedacht.
Dat begrijp ik nu niet, wat doet die Gentvoorzitter in de neutrale zone waar hij niets te zoeken heeft.
Spelers zitten vol adrenaline, dan lok je zo iets uit.
Volgend jaar beter zeker, of zijn er nog voetbalploegen ?.
Dat begrijp ik nu niet, wat doet die Gentvoorzitter in de neutrale zone waar hij niets te zoeken heeft.
Spelers zitten vol adrenaline, dan lok je zo iets uit.
Volgend jaar beter zeker, of zijn er nog voetbalploegen ?.
Pixelboy
Meneer is toevallig ook voorzitter van de Pro league, dan mag alles natuurlijk he..
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Soms moet je als fotograaf eens naast de bal kunnen kijken en dan kom je zulke uitdrukkingen tegen.
Zal in de toekomst wat meer aandacht aan besteden, is natuurlijk niet van het makkelijkste wat er gefotografeerd wordt op een sportveld.
Comment