Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pointes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Pointes

Totaal iets anders,

Ben eens benieuwd naar jullie commentaren, dit was tijdens het jaarlijks optreden van de izegemse dansacademie, genre: Pointes.

ik heb gekozen voor een lagere sluitertijd (was al extreem lang, door kitlens) om de beweging van de meisjes op de foto te krijgen
    met vignettering:

& zonder

wat vinden jullie ervan?
    'k heb nog niet veel foto's gezien omtrent deze sport, hopelijk valt het wat mee!

grtz Ruben
    Last edited by pwortre; 16 mei 2010, 18:42.
    Canon EOS 450D 18-55, 55-250, 70-200, speedlite 450EXII, speedlite SB-26, T2D triggers

Re: Pointes

het wit is overbelicht en vind de lage sluitertijd geen succes hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

oej

Jammer, de omstandigheden waren natuurlijk ook niet ideaal (weinig licht tijdens het optreden)...

...waarschijnlijk dan toch enkele niveaus te hoog gepost...

bedankt voor je oprechte mening bouk!
      Canon EOS 450D 18-55, 55-250, 70-200, speedlite 450EXII, speedlite SB-26, T2D triggers

Comment

mooie foto

ik vind dat er toch wel wat in zit. Lange sluitertijd vind ik wel geslaagd. Een volledig bevrozen foto zou een pak statischer geweest zijn en nu krijg je toch de indruk van wat beweging...
        ik heb zo de indruk dat je er wat vignettering in hebt geshopt, witte vignettering dan en dat vind ik niet zo mooi. Als je die er zelf niet hebt bijgeshopt, kan je altijd wat zwarte vignettering toevoegen
        5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
          mooie foto

ik vind dat er toch wel wat in zit. Lange sluitertijd vind ik wel geslaagd. Een volledig bevrozen foto zou een pak statischer geweest zijn en nu krijg je toch de indruk van wat beweging...
          ik heb zo de indruk dat je er wat vignettering in hebt geshopt, witte vignettering dan en dat vind ik niet zo mooi. Als je die er zelf niet hebt bijgeshopt, kan je altijd wat zwarte vignettering toevoegen
          danku matthias, ja ik heb er inderdaad wat vignettering bijgeshopt
          'kheb de foto zonder vignettering erbij gezet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pwortre Bekijk bericht
            danku matthias, ja ik heb er inderdaad wat vignettering bijgeshopt
            'kheb de foto zonder vignettering erbij gezet
            ah my mistake. de foto was origineel blijkbaar al heel wit in de hoeken. Die vignettering die je erbij hebt geshopt is dan juist goed, en mag nog iets harder zelfs
            5DmkIII en wat glas

Comment

Beweging komt voor mij ook zéér goed over !

Het overbelichte wit stoort mij niet zo erg maar wa inderdaad
              Is inderdaad zeker geen foute keuze geweest door een langere sluitersnelheid te nemen.
              De vignetering mag inderdaad nog veel meer doorkomen maar dan wel in't zwart alsook het contrast iets meer ophogen voor mij persoonlijk (zie veel liever harder zwart-wit )

Maar zeker geen slecht probeersel, is zeker iets van te maken !
              Flickr Photopage

Comment

Working...
              X