Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste motorcrossfoto.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eerste motorcrossfoto.

    Onlangs was er bij mij in de buurt een motorcrosswedstrijd, dé gelegenheid om mijn recent aangekochte lens (canon 100/400mm) te testen. Dit is dus één van mijn allereerste foto's van een crosser. Wat vinden jullie hiervan?

    1/2500 sec, f 5.6, iso 160, 100mm

    Groet Theo
    http://500px.com/diethe

  • #2
    Re: Eerste motorcrossfoto.

    Ik vind hem zeer goed al zullen anderen waarschijnlijk vinden dat er wat beweging in de wielen mocht zitten. Pannen op lagere snelheid dus.

    Comment


    • #3
      Re: Eerste motorcrossfoto.

      Geen idee hoe het komt, maar het lijkt alsof er ruis op de donkere plaatsen zit :s. Aan u EXIF te zien zou ik zeggen dat het aan je programa ligt om te verkleinen, want al je andere settings zijn goed.
      Maar wel een dikke respect om die helm goed te krijgen met z'n achtergrond .
      Normaal zou ik z'n uitgebrande lucht irritant vinden maar ik vind het hier wel op goed z'n plaats.
      "Moest iedereen elkaar zo graag zien, zoals ze mij graag zien, dan zou de wereld een veel betere plaats zijn." Muhammed Ali
      VePix.be is the place to be :-D.

      Comment


      • #4
        Re: Eerste motorcrossfoto.

        Jammer dat je zo'n hoge sluitertijd hebt gekozen, (de wieltjes mogen nog een beetje draaien) en de lucht doet een beetje pijn aan de ogen. Maar scherp is hij wel.
        Trouwens, aan die lens ga je nog veel plezier hebben hoor.
        De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

        Comment

        Working...
        X