Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rallye de Wallonie
Collapse
X
-
-
-
Re: Rallye de Wallonie
Machtige plaatBD1717BE Canon eos 50D & eos 40D + 2 x Batterygrip BG-2EN, Canon EF 50 mm f1.8II, Canon EF 24-70 mm f2.8 L USM, Canon EF 70-200mm f2.8L IS USM, Speedlite 430EX, mono- & tripod Manfrotto, Lowepro Compu trekker plus AW
Comment
-
Heel mooi. deze zou ik nog krapper in het kader durven zetten (rechts en boven er wat af)Groetjes, KC
www.sportbeelden.com
Comment
-
-
Kan je mij eens wat exif data geven?
zoals sluitertijd, diafragma, iso en brandpuntsafstand en lens?
EDIT: omdat de auto er lekker scherp opstaat, en toch de wielen beweging hebben. Is net de perfecte instelling voor die scene!Canon 5D2 en wat glas
Comment
-
bedankt voor de reacties
Oorspronkelijk geplaatst door KazzZ Bekijk berichtKan je mij eens wat exif data geven?
zoals sluitertijd, diafragma, iso en brandpuntsafstand en lens?
EDIT: omdat de auto er lekker scherp opstaat, en toch de wielen beweging hebben. Is net de perfecte instelling voor die scene!
- F9
- ISO 250
- 115 mm
genomen met 100-400 L (die bij de rally steeds op men camera staat )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KCfoto Bekijk berichtHeel mooi. deze zou ik nog krapper in het kader durven zetten (rechts en boven er wat af)Groetjes, KC
www.sportbeelden.com
Comment
-
-
-
zie deze nu pas vanwege de HOF. Schitterende actie plaat, vooral omdat de rijders zo goed herkenbaar zijn. Proficiat.
Bert OerlemansNikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
www.bertofotografie.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nxke Bekijk berichtHeel knappe plaat en proficiat met de HOFMet mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.
Comment
Comment