Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zeer scherpe panning,mooie kleuren,enkel de foto schuin zetten spreekt mij niet zo aan maar dat is persoonlijk.Ik ga proberen de komende dagen er ook wat te posten,eerst wat puzzelen tussen de 2000 foto's die ik genomen heb dit weekend.
www.fotojoel.be
7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400
Scherpte zit zeer goed, beweging door de panning ook , ik zou alleen iets meer de kleuren satureren.
Die schuine compositie vind ik goed, geeft meer dynamiek aan de foto, ik heb er een paar van afgelopen weekend lichtjes naar beneden gekanteld, ook speciaal.
Dit is een mooie standaard foto uit Zolder.
Dat is zeker niet negatief bedoeld. Je moet hem nog altijd nemen.
Mooie scherpte, kleuren en de snelheid zit er goed in.
Comment