In Erquelinnes
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Test Casier
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Test Casier
Ik had iets meer ingezoomd dat er minder lucht was.(weet niet hoeveel mm dit was)
Pas op dit is een schitterende plaat voor mij, niets storend, schitterende achtergrond en de stofwolkjes die de richting aangeven
Op je site staan er nog een paar mooie van de test.
Tot morgen misschien
PS:Ik vrees dat ze het hier te "statisch" gaan vinden
-
best wel een geslaagde foto, maar op je site staan er mooiere tussen vind ik .
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk berichtPS:Ik vrees dat ze het hier te "statisch" gaan vinden
De overgrote meerderheid hier op BD is niet of nauwelijks geïnteresseerd in rally,
en voor hen is dit idd. een zoveelste foto van een auto die stilstaat. Daar dien je wel rekening mee te houden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RiBo Bekijk berichtbest wel een geslaagde foto, maar op je site staan er mooiere tussen vind ik .
Tja het is hier geen autosportforum hé .
De overgrote meerderheid hier op BD is niet of nauwelijks geïnteresseerd in rally,
en voor hen is dit idd. een zoveelste foto van een auto die stilstaat. Daar dien je wel rekening mee te houden!
Als we naar de foto's zien van het WRC kampioenschap komen er toch vaak dergelijke platen voorbij hoor
Maar bon, smaken kleuren en geuren hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk berichtDus we moeten enkel maar comments geven op zaken die we graag hebben of zien?
...
OT: Mooie foto. Dynamiek weergegeven door de stofwolkjes, maar om die nog te versterken zou ik een deel van de lucht weg croppen.Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk berichtZo zou ik het niet stellen, maar je geeft wel comments vanuit je eigen gevoel, ervaring en voorkeur en daardoor ligt de focus bij de een wel anders dan bij de andere. Dus niet rally liefhebbers zullen deze foto meer fototechnisch gaan beoordelen.
OT: Mooie foto. Dynamiek weergegeven door de stofwolkjes, maar om die nog te versterken zou ik een deel van de lucht weg croppen.
Comment
-
Comment