Graag uw mening ????
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
BTCS @ testday Zolder
Collapse
X
-
BTCS @ testday Zolder
BD1717BE Canon eos 50D & eos 40D + 2 x Batterygrip BG-2EN, Canon EF 50 mm f1.8II, Canon EF 24-70 mm f2.8 L USM, Canon EF 70-200mm f2.8L IS USM, Speedlite 430EX, mono- & tripod Manfrotto, Lowepro Compu trekker plus AWLabels: Geen
-
-
Re: BTCS @ testday Zolder
Zeer mooie kleuren, zeer scherp en goede snelheid. Enkel nog wat meer ruimte vooraan maar deze is heel goed hoor.
Ik kijk al uit naar de eerste race.
Heb je geen mooie van die Volvo uit de BTCS?Canon 40D, 17-85 is/usm, 70-300is/usm, Tamron 2x convertor
Comment
-
Knappe panning Marc .
Comment
-
-
Beste Moke,
Ik ga zondag naar het BTCS en ik vroeg me af of je wat tips had wat betreft instellingen? Het is de eerste keer dat ik bewegende (race)wagens zal gaan fotograferen, dus allemaal nog een beetje nieuw! ;-)
Alvast bedankt voor de info!
Groetjes,
Roy.iRoy's portfolio @ Viewbook
Comment
-
knappe foto en scherp
ben er gisteren ook geweest maar moeten
concluderen dat mijn 200 mm toch wel wa klein is om
goede foto's te nemen
heb er ook zo maar tis te veraf he geen toegang tot de betere
fotoplaatsjes
maar swat zeer goede foto
groetjes rudy
Canon 50d ef 18/200mm 3.5 5.6Last edited by rude50d; 11 april 2010, 13:11.Samen op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Canon 50d 18-200 - 100-400 - 100 macro f2.8portfolio = http://rdewebs.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iRoy Bekijk berichtBeste Moke,
Ik ga zondag naar het BTCS en ik vroeg me af of je wat tips had wat betreft instellingen? Het is de eerste keer dat ik bewegende (race)wagens zal gaan fotograferen, dus allemaal nog een beetje nieuw! ;-)
Alvast bedankt voor de info!
Groetjes,
Roy.
zorgen dat je auto mooi in het midden staat en dan maar mee trekken he
hihihi mijn eertste foto's waren gewoon om te lachen
maar na een 50 tal hebt je het wel onder de voeten
groetjes rudy
Canon 50d ef 18/200mm 3.5 5.6Last edited by rude50d; 11 april 2010, 13:11.Samen op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Canon 50d 18-200 - 100-400 - 100 macro f2.8portfolio = http://rdewebs.com
Comment
-
Comment