Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

NHL hockey: Vancouver Canucks vs Calgary Flames, Canada

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• NHL hockey: Vancouver Canucks vs Calgary Flames, Canada

Hallo Allemaal,

Ik waag mij eens in de sport afdeling met een foto die en tijdje geleden genomen hebben op een hockey wedstrijd hier in Vancouver, Canada. We gingen kijken naar de Vancouver Canucks die tegen de Calgary Flames speelden. Ik heb een paar leuke moment proberen vast te leggen, hier beneden zie je er eentje van. In de foto zie je Vancouver Canucks goalie Roberto Luongo en Calgary Flames right winger David Moss.

De Vancouver Canucks is een professioneel National Hockey League-ijshockeyteam uit Vancouver, British Columbia. De franchise is opgericht in 1945 en speelt sinds 1970 in de NHL.

Hopelijk valt deze ook wat in de smaak. Alvast bedankt om te kijken!
    Groetjes,
    Ann

Re: NHL hockey: Vancouver Canucks vs Calgary Flames, Canada

wow ,dit is een knappe, meer van dat .
    groeten, Erik. -BD0841BE-
    http://www.pbase.com/erik_borghs

Comment

Prachtig vastgelegd! WOW!

Comment

Gave foto! Die actie en dat ijs! Mag je tijdens zo'n grote wedstrijd gewoon naar hartelust foto's nemen of hoe zit dat?
        Meer van dat want deze sport komt hier maar weinig aan bod.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Renzy Bekijk bericht
          Gave foto! Die actie en dat ijs! Mag je tijdens zo'n grote wedstrijd gewoon naar hartelust foto's nemen of hoe zit dat?
          Meer van dat want deze sport komt hier maar weinig aan bod.
          Dank je wel! Ja hoor, je mag naar hartelust foto's nemen met en zonder flits...dat is geen probleem. Zelfs tijdens de Olympische Spelen zijn we naar een hockey wedstrijd geweest en daar mochten we ook naar hartelust foto's nemen. Soms is dit niet zo gemakkelijk, het hangt er een beetje vanaf waar je zit. Vele malen zaten wij wat hogerop en dan kan je niet zo goed foto's maken.

Deze keer hadden we geluk en hadden we tickets gekregen van iemand die niet kon gaan en we zaten op de eerste rij, dus nu en dan was er een mooie kans om een goede actie foto te nemen. Ik ben er nog niet volledig mee weg, want ik maak meestal foto's van landschappen. Het begint stilletjes te lukken, van de vele foto's zijn er toch een paar die er degelijk uitgekomen zijn.

Comment

Een goede actiefoto, Ann.
            Je mag nog wat aan de schuivertjes trekken, het wit is véél te grauw.
            Vriendelijke groet,

Jos

Comment

wauw en direct knap shot: kleur , scherpte en actie dik ok
              mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
              D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

knappe foto van een heerlijke sport!

Hier ben ik jaloers op Ann
                With Canon, I can (or at least try)
                Photastic.be ~ Passion for the picture
                Nieuwe site

Comment

Wauw, echt knappe actie foto.
                  Ik had bij mijn bezoek aan Canada minder geluk, ik mocht mijn toestel zelfs niet gebruiken tijdens een wedstrijd van Montreal. De security verplichtte mij mijn toestel weg te steken, omdat ik geen pers was. Ik moest dus foto's maken met een klein toestelletje.

Comment

mooi hoor en zou maar snel je verzorgend beroep vergeten en hier in verder gaan.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Prachtige plaat de actie spat er vanaf
                      Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                        Volledig mee eens

Niet mee eens. Ik ben meestal heel kritisch op witbalans en scherpte op sportfoto's en hier zie ik weining fout aan.
                        Groetjes, KC
                        www.sportbeelden.com

Comment

Als u bedoelt dat het ijs iets te grijs is, het ijs op een ijsbaan is altijd een beetje grijs aangezien het ijs op een meestal betonnen ondergrond ligt waarop de lijnen zijn getekend. Ik vind deze foto zeer geslaagd, vooral als je weet dat ijshockey bekend staat als de snelste groepsport ter wereld
                          Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

Comment

Dank jullie wel voor al de reacties, die stel ik erg op prijs! En wat de witte betreft, het zag er te overbelicht uit als je het wit een stuk witter wil en dan is het niet meer natuurlijk, vind ik. Maar ieder mag zijn eigen mening hebben natuurlijk.

@Ragabash: Dat is spijtig dat je daar niet binnen mocht met je toestel, misschien hangt van arena tot arena af waar het wel of niet mag? Ik heb hier nog nooit problemen gehad met mijn DSLR en lenzen, zelfs niet tijdens de Olympische Spelen waar ze toen toch wat strenger waren op alles.

Groetjes uit Vancouver,
                            Ann

Comment

ben jaloers, hoop ooit eens een nhl wedstrijd mee te maken.

wat de foto betreft: chapeau! de ogen van luongo die er mooi uitkomen, super!

Comment

Working...
                              X