Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ijsgala kristallijn p2
Collapse
X
-
-
Re: ijsgala kristallijn p2
Ondertussen de berichten die niet meer van toepassing waren verwijderd . . .There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtHet enige wat ik hier wil aanmerken is dat de witbalans niet helemaal goed stond.
Grtz, RF
en natuurlijk de foto rechtzetten5DmkIII en wat glas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht........... .Compo kan beter, maar ik vind het wel een mooie foto. Goed belicht, mooi scherp en mooie kleuren. De iets mindere compo zorgt ervoor dat het onderwerp niet echt uit de foto springt, ik zou hem meer croppen voor de schaatster wat groter in beeld komt
en natuurlijk de foto rechtzetten
Vooral als je weet dat de foto is genomen op een diafragma van f/2,5, dan zeg ik "chapeau" voor de scherpte op de schaatster die bovendien nog in beweging is ook!
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtDaarmee ben ik helemaal akkoord.
Vooral als je weet dat de foto is genomen op een diafragma van f/2,5, dan zeg ik "chapeau" voor de scherpte op de schaatster die bovendien nog in beweging is ook!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Van Parys Andy Bekijk berichtdiafragma was 2,8 en werd alleen gebruikt omdat er geen andere keuze was (donker) ..zat ook al aan 1/125 sluiter en dat was op het randje (onscherpte) ...ik wou wel op dat moment dat ik nog meer zoom had want hier stond hij op 200mm en met die full frame was dit toch te weinig (op die moment) ... heel juist dat hij niet recht staat , had er zoveel fotos dat ik ze blijkbaar niet allemaal mooi rechtgezet heb ..spijtig nu dak het ook zie . ik ga hem es herdoen en nog wat meer croppen ..thx voor het advies .
Ik weet niet met welke camera je werkt, maar met mijn Nikon kan ik zeker zonder probleem op 3500iso werken, je kan de snelhied opvoeren, en zeker werken op een f3.5
Proberen maar.
Anders volg ik de mening van de andere mensen, dat je onderwerp niet op de juiste plaats staat.
Verder mooie foto
Pixelboy
Comment
Comment