Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ijsgala kristallijn

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ijsgala kristallijn

Last edited by Guest29; 27 maart 2010, 18:07.

Re: ijsgala kristallijn

In portretstand had de schaatsster beter tot haar recht gekomen denk ik, nu staat ze nogal centraal in beeld.
    scherpte, licht en kleuren zijn .
    groeten, Erik. -BD0841BE-
    http://www.pbase.com/erik_borghs

Comment

Je hebt m.i. te vroeg of te laat afgedrukt. De jonge dame heeft hier geen elegante houding. Het lijkt wel op ze het volgende moment tegen de vlakte zal gaan.
      "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

het mooie was dat ze in die houding een cirkel maakte en zeker geen evenwicht verloor , het is zo een beweging dat het publiek begint te klappen want het ziet er wel spectaculair uit als je staat te kijken .
        volg je het schaatsen een beetje ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Van Parys Andy Bekijk bericht
          het mooie was dat ze in die houding een cirkel maakte en zeker geen evenwicht verloor , het is zo een beweging dat het publiek begint te klappen want het ziet er wel spectaculair uit als je staat te kijken .
          volg je het schaatsen een beetje ?
          Sorry, absoluut niet! Ik ben dus volslagen leek en ik zie wat ik zie ... niet wat ik zou moeten zien dus.
          "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Geen mooie pose.
            GO ON...BE A TIGER!!!

Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

Comment

'pose' ??? dit is een actieshot waar ik niet veel kan aan sturen ! , ik heb een tip gekregen dat ik hem in portretstand moest vastgelegd hebben ..dat vind ik nuttige comment ..
              waar kan ik jouw werk bewonderen ?

Comment

Ik denk dat er tijdens zo'n kür veel betere momenten zijn om af te drukken dan wat er op deze foto te zien is.
                GO ON...BE A TIGER!!!

Comment

denk dat je deze wel mooier vind dan maar ik vind het spijtig genoeg te cliché ..
                  Forum voor het plaatsen van foto's waar actie centraal staat: sport, beweging, .... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.

Comment

hij is nog niet te zien in je andere topic...
                    GO ON...BE A TIGER!!!

Comment

eerst nog veel oefenen zeker

Comment

TOF! Foto verwijderd! Goed bezig!
                        Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                        Oók wandelen met GPS?

Comment

blijkbaar zijn ze het nie waard om op SC te staan ..ik maak daar dan ook nie veel spel van .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Van Parys Andy Bekijk bericht
                            blijkbaar zijn ze het nie waard om op SC te staan ..ik maak daar dan ook nie veel spel van .
                            2.10. Laat foto's a.u.b. staan

Het is de bedoeling dat foto's, ook een tijd na publicatie op dit forum, op je webruimte of bij je fotogalerijprovider blijven staan (en dat de link ongewijzigd blijft). Haal ze daar dus niet zomaar weg wanneer het je uitkomt! Anders krijgen we (foto)onderwerpen die plots geen beelden meer bevatten, maar wel nog reacties. Oudere onderwerpen bekijken en becommentariëren behoort dan ook niet meer tot de mogelijkheid voor bestaande noch voor nieuwe leden. En dat kan nu net zo leuk en leerzaam zijn.

Verder hebben anderen tijd noch moeite gespaard om op jouw topics en foto's te reageren. Heb daar dus waardering voor en haal ze niet zomaar weg. Bovendien staat het rommelig (men moet steeds door lege topics heen) en het betekent veel werk voor de moderators.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

alee vriend , omda gij het zijt :-)
                              leuk dat daar een artikel over gemaakt is , moest die nu ook nog toegepast worden ...
                              als je kijkt hoeveel fotolinks hier niet meer werken en dat dit zo gelaten wordt ..
                              Last edited by Guest29; 27 maart 2010, 18:11.

Comment

Working...
                              X