Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stijnen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Stijnen

Daarom moet ik dus niets van voetbal weten. Moest het nu nog om de sport draaien, ok. Maar nu draait het om supporters, vaak gepaard met geweld in allerlei vormen, om geld (waarom spelen ze anders zoveel komedie???) en nog maar zeer weinig om sport. Ik speel zelf ijshockey, dat als een geweldadige sport wordt aanzien. Als er daar iets gebeurd slaan de spelers wel eens op elkaars gezicht maar dit hoort een beetje bij de sport (zoals boks) maar geweld buiten de match zie ik zeeer zelden. Hoor je soms praten over hooliganisme buiten de voetbalwereld? Zelfs hier voel ik al de spanningen. Het blijft maar voetbal hè.

On topic: ik vind de actie heel goed maar had de foto liever iets ruimer willen zien.
    Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pixelboy Bekijk bericht
      Banale gezangen noem Jij dat, kzou eens willen zien hoe jij zou reageren op zulke aantijgingen.
      Deze gezangen hebben niets met sport te maken, maar echt met beledigingen.
      Het is en blijft een mens en ieder is zoals hij gemaakt is.

Ik heb in andere wedstrijden nog voetballers uit hun bol weten gaan voor minder.

eh.. 'k denk dat je verkeerd gequote hebt
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Fantastisch actieshot, al lijkt het alsof hij de bal net mist, maar dat zullen mijn oude ogen
        wel zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pixelboy Bekijk bericht
          Banale gezangen noem Jij dat, kzou eens willen zien hoe jij zou reageren op zulke aantijgingen.
          Deze gezangen hebben niets met sport te maken, maar echt met beledigingen.
          Het is en blijft een mens en ieder is zoals hij gemaakt is.

Ik heb in andere wedstrijden nog voetballers uit hun bol weten gaan voor minder.

Ik noem dat banale gezangen ja. Daar moet hij als profvoetballer mee kunnen omgaan na zijn beslissing om te stoppen bij de rode duivels.
          GO ON...BE A TIGER!!!

Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fcr-boy Bekijk bericht
            Ik noem dat banale gezangen ja. Daar moet hij als profvoetballer mee kunnen omgaan na zijn beslissing om te stoppen bij de rode duivels.
            Nog nooit gezien of gehoord zeker bij andere sporten zeg je, dan heb ik al wat anders gehoord bij basket, volleybal, minifoot, tennis, baseball, rugby, enz....,.

Dat een prof moet kunnen omgaan met deze schandalige uitspraken van zogenaamde supporters, t'ja, ieder zijn gedacht zeker.

En dat hij stopt bij de rode duivels, dat is zijn recht, ieder heeft recht op zijn eigen mening en dat is niet alleen zijn beslissing, neem dat maar van mij aan.

Voor de rest, laten we hier spreken over fotografie

Comment

Inderdaad het was zeker zijn recht om te stoppen bij de Rode Duivels, daar hoor je mij niets van zeggen. Maar dan kan je als profvoetballer nu eenmaal reacties verwachten, zowel positieve als minder positieve. Stijnen is niet alleen hé. Er zijn nog andere spelers uit 1ste klasse die wekelijks bepaalde gezangen moeten aanhoren.

Enfin, het is waar dat het hier over fotografie moet gaan! Prima actiefoto is het trouwens!
              GO ON...BE A TIGER!!!

Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

Comment

Working...
              X