Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
dus grootste onderscheiding met felicitaties van de jury zeker
de vijf overige percent had je van mij ook gekregen als rechtervoorwiel niet mee opging in de donkere ruimte onder de auto
ne mens moet tock kunnen zeveren he
dus grootste onderscheiding met felicitaties van de jury zeker
de vijf overige percent had je van mij ook gekregen als rechtervoorwiel niet mee opging in de donkere ruimte onder de auto
ne mens moet tock kunnen zeveren he
mooie foto en doe zo verder
groetjes
Thx en dat is niet zeveren maar u mening zeggen en dat is beter dan niets
Ben geen voorstander van het deels zwart-wit en deels in kleur !
Als je het toch doet, misschien de achtergrond wat minder opvallend maken, dan wordt hij volgens mij iets krachtiger ?
Nee hoor laat maar staan Erik, en is inderdaad beter dan de mijne.
Heb je settings al geprobeerd maar lukt niet zo goed, ik moet eens dringend mijn pc upgraden, Athlon XP 1800+
En het vestje is meer voor de veiligheid hoor
Thx voor de comments!!!
Ben normaal ook niet zo voor bewerkingen maar deze vond ik passend.
Is een klassieker dus B/W werkt in mijn ogen en de storende zaken vielen minder op.
Moet wel zeggen dat de bewerking van Ribo beter is.
Comment