Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Scherpte en kleur vind ik perfect. Ondanks het feit dat de achterwielen doorspinnen komt hij vrij statisch over maar daar kan je als fotograaf weinig aan doen met zo'n frontaal shot - of je moet de foto ruimer nemen (wat ik zou geprobeerd hebben indien mogelijk) waardoor je meer omgeving erbij kan betrekken (met eventueel enthousiaste supporters), of zelf meer opzij gaan staan om de velgen te zien draaien, of veel geluk hebben en hopen dat hij meer dwarsgaat).
www.vjimages.be / Canon 40D + EF-S 17-55mm F2.8 IS USM, EF 70-300mm F 4-5.6 IS USM, EF 50mm F1.4, Speedlite 430 EX, Nikon SB-28 (3x) + allerlei toebehoren.
Knappe foto hoor Eric, je ziet nog net de snelheid in het achterwiel, dus een statisch shot is het zeker niet
Ik zou wel nog een soft light layer erover leggen en zwart 'schilderen' over de motorkap en de voorruit ... je wit is nu net ietsjes overbelicht vrees ik
bvb :
Tja die reflecties , is soms niet veel aan te doen !
Thx Erik
Persoonlijk storen mij die reflecties niet maar zou een Pola helpen en werkt dit met pannen of dergelijke shots? Heb enkel 77mm filters en mijn 70-200 F4 is 67mm
Misschien heeft iemand dit hier al getest
Comment