Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Les 2 Alpes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Les 2 Alpes

Hidiho!

Deze 3 zijn getrokken in L2A dit seizoen, hopelijk kan het jullie smaken!

Cheers,

MM
    MM|Photo-BlogLines//New Blog, New Site & New Twitter

Re: Les 2 Alpes

een lager camerastandpunt had hier beter geweest, nu vallen de skiërs wat weg tegen de achtergrond.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik vind de vignetering van de groothoek vooral jammer op deze mooie winterprent.
      Ik volg Bouk wel een beetje. Maar zo te zien wou je toch vooral het landschap in beeld brengen en niet enkel en alleen de skiërs, dus dat kan er mee door

Comment

Idd, ik heb andere actionshots waar er veel dichter op de skieer wordt gezoomd, maar hier was een van de enige spots in het hele station waar je een cleane achtergrond had, en geen skiliften, skieers, e.d. en daar wilde ik gebruik van maken, want het zijn zeldzame spots tegenwoordig...
        MM|Photo-BlogLines//New Blog, New Site & New Twitter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wavewarriorwilly Bekijk bericht
          Ik vind de vignetering van de groothoek vooral jammer op deze mooie winterprent.
          Ik volg Bouk wel een beetje. Maar zo te zien wou je toch vooral het landschap in beeld brengen en niet enkel en alleen de skiërs, dus dat kan er mee door
          Komt die vignetering niet door de Pola Filter?

Kan deze plaat best smaken en het landschap past er goed bij.
          Flickr

Comment

Veel te blauw voor mij allemaal

Comment

Vind het wel een leuke foto. Alleen is de berg wat verschoven aan de linkerkant
              Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

Comment

Ik vind hem ook goed van kleur, skifoto's mogen van mij lekker blauwe lucht en helder witte sneeuw.
                Maar bij het maken van de sequence is er toch een en ander fout gegaan:
                *Berg verschoven
                *1e skiër van links mist een deel van zijn ski's

En ik had em ook graag iets dichter geizen maarja ..

/off topic: waar int park van L2A is deze foto getrokken? Klein park en dan kicker dichtst tegen de lift? Want kvind het sterk dat ge in dat park foto's kunt trekken zonder volk erop
                Nikon D7000 + D70S | Sigma 10-20 1:4.5-5.6 | 18-70mm 3.5-4.5 IF DX | 28-200 1:3.5-5.6 | 50 1:1.8 | 28 1:2.8 + SB600
                Fuji X10

Comment

Knappe foto! kan je me de exif info geven (ik kan er precies niet aan in chrome) Bedankt

Comment

Working...
                  X