Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
hoi allemaal, foto is mooi al had ik hem zelf anders genomen denk ik ,net voor de bocht was misschien beter geweest patrick kennende zal hij er dwars in gekomen zijn ,hij is mij nu een beetje te statisch,moet mooie rally geweest zijn ben vele jaren toeschouwer geweest daar,nu was mijn zoon daar wel maar zonder fototoestel ,heeft er daar al eens een op een kippehok laten staan was niet zo,n goeie
groetjes gijs
ps heb je nog meer foto,s vandaar ??
Ik vind hem erg goed hoor. Al is het contrast misschien iets te hoog.
Lekkere rustige foto zo zonder publiek en lintjes. Goede plaats gekozen!
Echt een mooie hoor
De onscherpe voorgrond zorgt wel voor diepte maar leidt mij te veel af van de wagen. Van iets te laag genomen vind ik. Maar blijft wel een hele goeie actieopname.
Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes
Ik vind hem erg goed hoor. Al is het contrast misschien iets te hoog.
Lekkere rustige foto zo zonder publiek en lintjes. Goede plaats gekozen!
Echt een mooie hoor
Oorspronkelijk geplaatst door ijshockeyfreakBekijk bericht
De onscherpe voorgrond zorgt wel voor diepte maar leidt mij te veel af van de wagen. Van iets te laag genomen vind ik. Maar blijft wel een hele goeie actieopname.
Die onscherpe voorgrond zou je blik in eerste instantie naar de wagen moeten leiden, dat is toch de manier waarop alle (de meeste dan toch) mensen onbewust naar een foto kijken.
Ik vind dit een knappe foto, een van de betere die ik gezien heb van spa. Beeld straalt rust uit, standpunt is ook goed gekozen al zo ik het formaat wat aanpassen door er een soort panoramafoto van te maken. dat is mierenn**ken hoor, maar het zou je beeld net dat ietsje meer kracht geven.
Oorspronkelijk geplaatst door Alfie JuniorBekijk bericht
Die onscherpe voorgrond zou je blik in eerste instantie naar de wagen moeten leiden, dat is toch de manier waarop alle (de meeste dan toch) mensen onbewust naar een foto kijken.
Ik vind dit een knappe foto, een van de betere die ik gezien heb van spa. Beeld straalt rust uit, standpunt is ook goed gekozen al zo ik het formaat wat aanpassen door er een soort panoramafoto van te maken. dat is mierenn**ken hoor, maar het zou je beeld net dat ietsje meer kracht geven.
Comment