Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Je positie tegenover de Quattro is héél goed ... hoop wel dat je een tele had hier, anders zou je wel eens veel werk met poetsen kunnen hebben
Persoonlijk zou ik hem iets verder naar links gezet hebben in het frame, zodat je wat meer 'rijrichting' had in het beeld, dan was het nog dynamischer geweest.
Mooie foto hoor,actie zeer mooi bevroren met de opspattende modder, maar nog beter als je hem iets later, dwarser, zou genomen hebben, ik denk dat je dan ook meer de rijrichting ziet, waardoor het beeld dynamischer wordt.
Canon 7D,Canon 7D Mark II, Canon EFS 17-55 f2.8,Canon EF 70-200 f2.8 L,Canon Speedlite 580 ex II
Persoonlijk zou ik hem iets verder naar links gezet hebben in het frame, zodat je wat meer 'rijrichting' had in het beeld, dan was het nog dynamischer geweest.
Comment