Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Corrida de Toiros (I)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Corrida de Toiros (I)

Dit is de eerste van reeks foto's van een stierengevecht in Portugal.

Is het nu sport of entertainment, ik denk dat ze hier toch op hun plaats staan.

De stieren worden niet gedood in de arena, zoals het nog steeds in Spanje gebeurt.
    De dieren worden echter zo erg gekwetst, en zien zo erg af, dat ze achteraf toch afgemaakt worden.

Moeilijke lichtsituatie - hard tegenlicht - maar heb er het beste proberen uithalen.

Er was zelfs een dame die de stieren bevocht, en ze deed het echt fantastisch !

Enjoy !

www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

Re: Corrida de Toiros (I)

Knappe plaat, voorpoten van het paard hadden er wel volledig mogen opstaan, maar da's een detail vind ik.
    GO ON...BE A TIGER!!!

Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

Comment

Bedankt !
      Ja, net iets te krap gekadreerd.
      Moest ook voortdurend opletten voor de mensen die voor mij zaten, dat hun koppeke er niet opstond
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fcr-boy Bekijk bericht
        Knappe plaat, voorpoten van het paard hadden er wel volledig mogen opstaan, maar da's een detail vind ik.
        Ik volg.
        Groet Theo
        http://500px.com/diethe

Comment

Knappe amazone en mooie foto. Toch is de compositie wat ongemakkelijk.

Probeer eens een crop: Portret formaat en bijsnijden net achter het paard en net boven de knieen van de voorbenen. Het wordt dan een heel andere foto.
          Groetjes, KC
          www.sportbeelden.com

Comment

Een mooie voor mij.

Comment

Bedankt voor de reacties iedereen !

Oorspronkelijk geplaatst door KCfoto Bekijk bericht
              Knappe amazone en mooie foto. Toch is de compositie wat ongemakkelijk.

Probeer eens een crop: Portret formaat en bijsnijden net achter het paard en net boven de knieen van de voorbenen. Het wordt dan een heel andere foto.
              Heb de crop even geprobeerd, maar vind het minder, omdat je dan die gekruiste poten niet meer ziet.

Alvast bedankt voor de hint
              www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

Comment

Working...
              X