Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
gewoon misdadig , zulke tackles worden doodgezwegen en als normaal beschouwd onder het mom van hoe belangrijk de puntjes ( en centjes ) zijn ; Mocht ik even drastisch te werk gaan om een opdracht binnen te halen dan kon ik onder dat mom ook mijn collega's buiten dienst zetten . Dit is echter niet zo sociaal aanvaard !!!
Keep up the good work en blijf deze barbaarse praktijken ook op deze manier in de publiciteit brengen ( zonder die rare blokjes over iemand zijn gezicht liefst , van barbaren moet je geen vrees hebben dat je hun privacy schendt)
mvg Dewiene
Nikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken
Op het juiste moment getrokken, een goed, voor zichzelf sprekend beeld. Ik vind het wel niet kunnen dat de speler niets heeft gekregen! Voor mij is dit direct rood!
70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com
Op het juiste moment getrokken, een goed, voor zichzelf sprekend beeld. Ik vind het wel niet kunnen dat de speler niets heeft gekregen! Voor mij is dit direct rood!
Comment