Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BK ijshockey - Olympia Heist VS Chiefs Leuven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• BK ijshockey - Olympia Heist VS Chiefs Leuven

afgelopen weekend naar mijn eerste ijshockey wedstrijd ooit geweest. coole sport maar niet makkelijk om te fotograferen...

5DmkIII en wat glas

Re: BK ijshockey - Olympia Heist VS Chiefs Leuven

Mooie actiefoto

Ik heb mij ook eens gewaagd om ijshockey te fotograferen. Het is inderdaad niet simpel, het gaat supersnel.

Comment

Is wel vrij goed gelukt moet ik zeggen. Meestal sta ik zelf op het ijs maar heb het ook al eens geprobeerd tijdens een blessureperiode om dit te fotograferen. Had toen nog maar een kitlens 18-55 waarmee ik dus niet veel kon doen. Maar het was al heel snel duidelijk dat dit zeer moeilijk te fotograferen is. Zou het nog eens moeten proberen. In ieder geval, zeer geslaagde foto voor mij, juist de ref die er voor mij helemaal op, of af mocht.
      Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ijshockeyfreak Bekijk bericht
        In ieder geval, zeer geslaagde foto voor mij, juist de ref die er voor mij helemaal op, of af mocht.
        bedankt
        maar toch vind ik dat de scheidsrechter er juist goed opstaat...
        5DmkIII en wat glas

Comment

Knappe actiefoto van een moeilijk te fotograferen sport. Snelle mannen en dan nog slechte lichtomstandigheden
          We moeten eens afspreken de jepe en ik gaan ook regelmatig naar heist of leuven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
            bedankt
            maar toch vind ik dat de scheidsrechter er juist goed opstaat...
            @Matthias: hier ben ik het niet met je eens. Ik begrijp wel het effect van een scheidsrechter die er niet volledig op staat maar hier steken het bovenlijf en de benen apart de foto in en dat is net iets te veel. Voor mij hoeft het lichaam er niet helemaal op (in tegenstelling tot wat veel anderen vinden) maar een gedeeld doorsneden lichaam vind ik niet zo mooi.

Verder natuurlijk wel gewoon een mooi moment
            Groetjes, KC
            www.sportbeelden.com

Comment

Working...
            X