Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Club Brugge - FC Toulouse
Collapse
X
-
-
Re: Club Brugge - FC Toulouse
Mooie actiefoto's (1 en 2). Voorkeur voor 2. en leuk dat ze gewonnen hebben, zo kan je ons straks nog een 'europees' reeksje tonen ...
groetjes,
nolfinarium, Nikon D90 + glaswerk (Nikkor 18-200/35/60 macro/70-300 + Tokina 11-16)
fotosite: www.nolfinarium.be
-
Foto 2 - vind ik heel mooi ! Knap luchtduel en je ziet bij Kouemaha de zweetdruppels rond zijn hoofd.
Foto 3 - dienen zal deze week wel ziek thuis zitten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eyereflection Bekijk berichtFoto 2 - vind ik heel mooi ! Knap luchtduel en je ziet bij Kouemaha de zweetdruppels rond zijn hoofd.
Foto 3 - dienen zal deze week wel ziek thuis zitten...
Comment
-
Foto 1 & 2 : prachtshots"Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk berichtsuperfoto's, maar wel een vreemde bokeh bij 2, lijken me allemaal artefacten te zijn.
Mvg,
Pixelboy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pixelboy Bekijk berichtDit is een foto zonder bijwerkingen, gewoon uit de camera, enkel wat bijgesneden, niet veel.
Mvg,
Pixelboy
nabewerking is geen schande.
abnormale ruis voor een d300 en soms kleuren die vrij grauw zijn.mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk berichtdat valt me vaak op, heel mooi foto's qua compositie en actie maar door geen nabewerking net geen kers op de taart.
nabewerking is geen schande.
abnormale ruis voor een d300 en soms kleuren die vrij grauw zijn.
Nu, ik zal na nieuwjaar hopelijk een D3 mogen gebruiken, zal een hemels verschil geven.
Allez, duimen maar
Comment
-
FF zal hiervoor zeker een meerwaarde zijn voor de iso's al verlies je wel je cropfactor.
Maar de perfecte foto 'straight out the camera' heb ik nog niet zo vaak gezien.mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door pixelboy Bekijk berichtOok niet vergeten dat we met kunstlicht te maken hebben.
Nu, ik zal na nieuwjaar hopelijk een D3 mogen gebruiken, zal een hemels verschil geven.
Allez, duimen maarGroetjes, KC
www.sportbeelden.com
Comment
Comment