Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cyclo-cross - Overijse - 13 december 2009

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Cyclo-cross - Overijse - 13 december 2009

prachtige tweede, ik wou dat ik het ook kon
    en wat is die nys een beer van een vent...wat trok die vorige zondag weer allemaal uit zijn pedalen zeg!!!

Comment

Mooie reeks en proficiat met de hofplaats

Comment

Bedankt voor jullie positieve reacties!

Eerlijk gezegd, vond ik op eerste instentie dat deze reeks niet zo goed was (geen "goede plek" op het parcours om foto's te trekken, veel plekken waar er veel zon en schaduw waren) maar achteraf gezien, viel het toch goed mee.

Een mijn lievenlinkse foto van de reeks is de volgende (mmar spijtig genoeg dat Nys niet scherp is!)

prettige nieuwjaar 2010!

Gilles

Comment

Prachtige reeks heb jij hier neergezet. Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste.
          Jou fotoalbum is werkelijk een pareltje. Een bonte verzameling van alle genres van fotografie. Je weet het licht perfect te vangen en het is wel duidelijk dat je de kunst van fotografie onder de knie hebt.

Gr David Verdonck
          www.davidverdonck.be
          Gr David

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door coindubalai Bekijk bericht
            Bedankt voor jullie positieve reacties!

Eerlijk gezegd, vond ik op eerste instentie dat deze reeks niet zo goed was (geen "goede plek" op het parcours om foto's te trekken, veel plekken waar er veel zon en schaduw waren) maar achteraf gezien, viel het toch goed mee.

Een mijn lievenlinkse foto van de reeks is de volgende (mmar spijtig genoeg dat Nys niet scherp is!)

prettige nieuwjaar 2010!

Gilles
            zo hebben we Sven hier nog niet aangetroffen en andere ook niet of vergis ik me ?
            prachtige opname....
            Nikon D7100 + battrgrip :Nikon D90+ battr.grip MB-D80 : Nikon AF 50 f/1.8 : Sigma 18-35 f1.8 DC hsm ART: flitsers 2x yn560 III +1xSB24 Nikon :Fuji X-T30 + grip : lens fujinon XF 18-55 f 2.8-4 : lens fujinon XF 55-200 f 3.5-4.8 .

Comment

Working...
            X