Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nog meer klimmen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nog meer klimmen

[IMG][/IMG]

Thailand is goed, maar geef mij maar Spanje. Ik ben nu in verschillende landen geweest en Spanje blijft gewoon THE BEST, om te sportklimmen althans.

Re: nog meer klimmen

Het moment is fantastisch, maar de scherpte en het licht zitten jammer genoeg niet goed. De onscherpte van de klimmer stoort me, en de bovenkant van de foto - waar de actie is - is echt te donker.

L.
    http://lievendevlaminck.wordpress.com/

Comment

Zeer spijtig dat de klimmer inderdaad niet 100% scherp is.
      Wel een prachtig moment vastgelegd, en wat een diepte in deze foto.

Comment

Achtergrond is geweldig.
        De klimmer kon er wel beter op staan nu is hij te donker en zie je niets van zijn gezicht dit komt natuurlijk veel voor omdat een klimmer veel naar zijn voeten kijkt.
        Volgende keer iets langer wachten en afduwen als hij de volgende handgreep fixeert.
        Maar vooral klimfoto's blijven posten is een zeer goed plan.
        Heb Je de achtergrond bewerkt? Als ik er een tijdje naar blijf kijken ziet dat er zeer raar uit ik geraak er niet aan uit wat ik juist zie in die achtergrond.
        Waar was dit ergens?
        Wie is de klimmer eigenlijk?
        Hij lijkt op Jerry Baets.

Sorry voor de vragenlijst

Groeten Vince
        Last edited by DaVinzius; 5 december 2009, 13:29.

Comment

als de klimmer ook nog naar de lens moet kijken ondertussen, dan kan hij ongetwijfeld ook zijn haar goed leggen en lachen... je kan dat allemaal niet vragen, die mens moet zich enkel kunnen bezig houden met klimmen.

Mooi beeld, jammer van de onscherpte... Vind het wel een mooi "klimbeeld"
          En net als de voorganger, is dat idd niet de Jerry? Lijkt er anders heel hard op
          Maar dit is uiteraard niet ter zake doend, mijn excuses daarvoor.

R.
          http://500px.com/RonnyJanss

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door roja Bekijk bericht
            als de klimmer ook nog naar de lens moet kijken ondertussen, dan kan hij ongetwijfeld ook zijn haar goed leggen en lachen... je kan dat allemaal niet vragen, die mens moet zich enkel kunnen bezig houden met klimmen.

Mooi beeld, jammer van de onscherpte... Vind het wel een mooi "klimbeeld"
            En net als de voorganger, is dat idd niet de Jerry? Lijkt er anders heel hard op
            Maar dit is uiteraard niet ter zake doend, mijn excuses daarvoor.

R.
            Het is niet de klimmer die in de lens moet kijken maar de fotograaf die moet klikken als de klimmer naar boven kijkt in de klimboekskes zult ge nooit een foto zien staan van een klimmer waarvan je enkel het kopje haar ziet.

Vaak word een klimfoto pas achteraf genomen en doet de klimmer een route die hij al gedaan heeft maar dan puur voor de foto en dan mag je veel van hem verwachten en aanwijzingen geven als fotograaf.
            Als de klimmer daarentegen de route nog moet uitwerken moet je hem niet lastig vallen.

Groeten Vince

Comment

Zonder de minste twijfel : voor mij is dit een gewéldige foto ! Je mag er nog méér posten ; ik zal ze met smaak savoureren & degusteren !
              --------------
              PS Misschien valt mijn bewondering jou ten deel omdat ik zelf...hoogtevrees heb en dergelijke beelden (waarschijnlijk) nooit zal kunnen maken...

Comment

Working...
              X