Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Waterpolo dames Wase vs Antwerpen
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
-
Re: Waterpolo dames Wase vs Antwerpen
prachtige momenten, maar erg jammer van de F2, vind d e DOF te beperkt nu.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtprachtige momenten, maar erg jammer van de F2, vind d e DOF te beperkt nu.
grt,bouk.
ikzelf vind de DOF niet echt te klein, maar ik had hem niet zooo klein verwacht in deze omstandigheden (nogal moeilijk op je schermpje te beoordelen in de volle actie)5DmkIII en wat glas
Comment
-
Dat de DOF zo klein is vind ik niet erg maar in deze ligt hij volgens mij verkeerd.
Comment
-
Ik vind ze alle drie zeker de moeite - f2 past hier wel naar mijn smaak.
Zeer mooie kleuren en de plaatsen die scherp zijn - zijn ook zeeeer scherp.
Ziet er inderdaad een leuk objectief uit
Mvg,
SBCanon 5D, 40D - 24-70 f/2.8 L USM, 17-40 f/4 L USM, 135 f/2.0 L USM, 50 f/1.4 USM, Speedlite 580EX II - Leica M6 + 50mm Summicron + 35mm 1.4 Nokton MC.
Comment
-
De kleine dof kan mooi zijn. Maar om de foto's te laten "spetteren" vind ik de dof hier verkeerd liggen.
Bij foto 2 had ik ook liever het gezicht scherp gezien. (had jezelf al aangegegeven).
Bij foto 3 had ik persoonlijk liever andere vrouw scherp gezien.
Dit is natuurlijk puur persoonlijke smaak.
Comment
-
-
Moet kunnen vind ze knap.
Foto 2 de bal scherp wat toch het hoofd onderwerp is hier zo met die twee vrouwen die daar om vechten.
Foto 3 had ik liever die andere dame scherp gezien omdat zij een aanval doet op de bal.
Alles kan smaken verschillen
Danny
Comment
-
Alle drie zijn stuk voor stuk prachtige foto's.. De kleine DOF past hier zeker goed bij (al
ligt de scherpte blijkbaar niet altijd waar hij zou moeten liggen). Net door deze kleine DOF
en door de duidelijke spetters water krijgt de foto voor mij meer diepte.
Geen goede foto's voor een gewone verslaggeving in een krant, wel spectaculair om in je
portfolio te stekenFollow me on neonpxl.com
Comment
Comment