na een tripje naar brussel, ben ik nu ook op het circuit van zolder mijn nieuwe toestel eens gaan testen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
10u van zolder
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: 10u van zolder
Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk berichtZeer mooie foto's, de Ginetta is al eens voorbij gekomen maar ik denk dat hij toen van een ander team was. Is dit trouwen GT 2- of GT 3-klasse.een hele glasbak met daar achter een canon eos 7d body :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door the roadwarrior Bekijk berichtDit was de GT3 te herkennen aan het startnummer beginnende met de 3 :-)[center] Canon EOS 1000D -- Canon 17-85 IS USM, Canon 50mm F1.4 en Sigma 70-300
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk berichtAh zit het systeem zo in elkaar, leuk om te weteneen hele glasbak met daar achter een canon eos 7d body :-)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk berichtMet welke lens zijn deze getrokken?een hele glasbak met daar achter een canon eos 7d body :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk berichtIk ben nog maar een beginneling waarom zou ik het niet "mogen" geloven?een hele glasbak met daar achter een canon eos 7d body :-)
Comment
Comment