Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het moet daar nogal een smodder geweest zijn hoor.
Allez maar de resultaten staan hier wel.
Ik vind je eerst veruit de beste en jammer voor die andere twee maar ze kunnen kwalitatief niet tippen aan deze...Sorry maar volgende keer zou ik in jou plaats wat nadenken over wat je plaatst en wat niet..Probeer wat selectiever te zijn.
Beter 1 goeie foto dan een paar die afbreuk doen aan je reeks.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Het moet daar nogal een smodder geweest zijn hoor.
Allez maar de resultaten staan hier wel.
Ik vind je eerst veruit de beste en jammer voor die andere twee maar ze kunnen kwalitatief niet tippen aan deze...Sorry maar volgende keer zou ik in jou plaats wat nadenken over wat je plaatst en wat niet..Probeer wat selectiever te zijn.
Beter 1 goeie foto dan een paar die afbreuk doen aan je reeks.
Mmja ik kan u wel ergens volgen... De omstandigheden waren niet evident en ik vond dat ze nog wel meevielen maar ja een mens is rap tevreden he
Bedankt voor de reactie...
Mmja ik kan u wel ergens volgen... De omstandigheden waren niet evident en ik vond dat ze nog wel meevielen maar ja een mens is rap tevreden he
Bedankt voor de reactie...
Als de omstandigheden niet evident waren dan nog zou je uit een hele reeks die je op die dag maakte toch minstens een reeks van drie kunnen posten die gelijk zijn aan de eerste? Of zie ik dat verkeerd? Die tweede das geen slechte foto hoor maar ik neem zelf aan als je de eerste als eerste plaatst dat dit je persoonlijke favoriet is uit je reeks die je wil plaatsen?
Het is maar een tip hoor en zeker geen afbreuk aan jou zelf en ik wil gewoon wat tips geven.
Kom op met die volgende reeks ok?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
nr 1 is de betere maar nr 2 mag gerust in de reeks staan hoor
nr 3 is je sluitertijd te snel en staat de auto precies helemaal stil...
Ja ik weet het, maar ik had niet genoeg ruimte voor een degelijke panning op foto 3 ondanks dat dat mijn origineel plan was...
Daarom ben ik het maar op safe gaan spelen...
Comment