Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
door deze verschillende standpunten, verschillende rallywagens en verschillende plaatsen heb ik een poging gedaan om deze reeks wat boeiender te maken.
Last edited by Alfie Junior; 9 november 2009, 05:19.
Re: --> Een verschrikkelijk natte Condroz rally
DOF van 5D is super. Voor autosport is die nie slecht alleen mis je soms de extra tele die een crop je wel kan bieden. Echt supersnel is ie ook niet voor dit soort fotografie, als je veel frames na elkaar schiet tenminste. Persoonlijk concentreer ik me liever om 1 a 2 goede te hebben is een passage dan luk raak te schiet en achteraf de beste kiezen en dan te zien wat we er kunnen van maken.
Comment