Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Welke lens heb je gebruikt en wat is de exif?
Ik probeer voor ons schoolopdracht figuurschaatsers te trekken maar is na eerste poging niet goed gelukt. Had een 85mm 1.8 gebruikt. Was het langste dat ik had.
Misschien moet ik op het ijs gaan maar kan niet schaatsen
Welke lens heb je gebruikt en wat is de exif?
Ik probeer voor ons schoolopdracht figuurschaatsers te trekken maar is na eerste poging niet goed gelukt. Had een 85mm 1.8 gebruikt. Was het langste dat ik had.
Misschien moet ik op het ijs gaan maar kan niet schaatsen
Exif heb ik gegeven,wat de lens betreft lens : 200 2.0 vr
Mooie reeks.
Wel straf bij de 2 D3's ( Alex en Rudy ) is het ijs geel en bij den D700 is het ijs wit?
D700 is van mij, Erik en Rudy hebben met D3 gewerkt.
Ik heb reeds vroeg op de avond gezien dat auto-WB soms de mist inging bij al het ijs, en heb die toen fixed op 3350K gezet, daardoor waren al mijn foto's mooi wit
scherp was spijtig genoeg een andere zaak dat kwam volgens mij door de hoge ISO
D700 is van mij, Erik en Rudy hebben met D3 gewerkt.
Ik heb reeds vroeg op de avond gezien dat auto-WB soms de mist inging bij al het ijs, en heb die toen fixed op 3350K gezet, daardoor waren al mijn foto's mooi wit
scherp was spijtig genoeg een andere zaak dat kwam volgens mij door de hoge ISO
In werkelijkheid was het ijs helemaal niet wit, (waarschijnlijk door de lampen)
Op mijn D3 staat de auto-wb iets warmer in gesteld. Ik zal het de volgende keer eens wat koeler maken
Comment