Mijn bijdrage van dit schitterende weekend:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
FIA GT Finals
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: FIA GT Finals
Knappe reeks met voorkeur voor foto 2 de warmte straald er af
Groeten
JoeriMvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RenaatD Bekijk berichtik zou ook wel 's willen weten waar je precies stond. De enige plaats die ik gevonden heb waar je niet al te veel last hebt van 'den draad' is boven op de niet overdekte tribune.
plaat 2 vind ik top!
Comment
-
-
3 mooie foto's
voorkeur voor de tweede
jammer dat de eerste niets scherp is aan de voorkantwww.fotojoel.be
7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RenaatD Bekijk berichtik zou ook wel 's willen weten waar je precies stond. De enige plaats die ik gevonden heb waar je niet al te veel last hebt van 'den draad' is boven op de niet overdekte tribune.
plaat 2 vind ik top!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk berichtPerskaart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk berichtWil ook wel eens een perskaart voor ZOlder kunnen bemachtigen, alleen heb ik geen idee hoe je daar aan geraakt
De enige manier volgens mij is overal iedereen achterna lopen en smeken om een kaart.www.fotojoel.be
7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400
Comment
-
Foto 2 is knap, met die warmte vervorming achter de eerste Maser héél mooi gedaan.
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk berichtWil ook wel eens een perskaart voor ZOlder kunnen bemachtigen, alleen heb ik geen idee hoe je daar aan geraakt
Als je genoeg credentials kan voorleggen krijg je zonder problemen een kaart, natuurlijk als het is om foto's te maken voor een site die maar enkele bezoekers per dag haalt zal het niet lukken vrees ik, het moet wel iets opbrengen voor de FIA hé ... en vooral zoals jopat zegt : veel zagen en blijven vragen, als je goed werk kan voorleggen zal het uiteindelijk wel lukken.
Laat je vooral niet afschrikken in het begin, het kost je jaren om je site een niveau te laten bereiken dat de FIA zal aanvaarden , of je moet voor een bekend magazine werken, dat helpt natuurlijk ook.
MarkFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
Comment
-
-
Ik maak foto's voor een gekende endurance racing website in het autosportwereldje en daarbij tijdens sommige races ook voor piloten en/of teams.
Comment
-
-
PrachtreeksJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
Comment