Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Dat is een van de reden dat ik niet meer naar Zolder ga. Het is belachelijk hoe ze daar draad hebben gezet. Ze kunnen nog wat leren van Francorchamps.
Maar toch een mooie reeks hoor.
Nice hoe Marc Goosens door de chicane "vliegt".
Het is inderdaad echt belachelijk hoe de heren van het circuit in Zolder gedragen.Niet alleen zijn er maar eigenlijk 2 plaatsen waar je kan foto's nemen maar ook de infrastructuur,de netheid,enz... laat veel te wensen over.Dat het achteruit gaat met het circuit merk je ook aan het aantal auto evenementen de laatste jaren.
Toch ben ik ondanks dit alles elke week aanwezig om foto's te nemen
www.fotojoel.be
7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400
Camera standpunt 1 en 3 ok. 2 is er volledige naast en voor de rest mis ik wat scherpte. Ik weet dat je een drukke fotograaf bent in de karting en autosportwereld en ik ben er zeker van dat je scherpere platen kan schieten. Als ik de meeste plaatjes van u bekijk is het alsof de lens meestal niet mee wil in focussen. We gaan eens ergens op een kartingcircuit moeten afspreken e ;-)
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment