Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

F1 Vettel @ Spa

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• F1 Vettel @ Spa

Foto met 300mmLf4IS + 1.4x TypeII op de 30D
    Last edited by blazor; 30 augustus 2009, 12:27.
    Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
    http://www.racenews.be

Re: F1 Vettel @ Spa

jawadde da's ook n schoontje welke bocht is dit?
    [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

Comment

Foto is mooi scherp, daar niet van (op 1/1000 moet dat wel hé), maar bij mij zou hij toch in de vuilbak eindigen eerlijk gezegd ... waarom ?
      Omdat ie schuin staat, nu kan dat op zich als de achtergrond bvb wel horizontaal staat, maar omdat er bijna niets van de omgeving te zien is kan je niet zien of de horizon nu schuin staat of niet, dus kan je alleen concluderen dat je de wagen schuin op de foto gezet hebt, waar ik geen fan van ben.

Een dergelijke 'close-up' kan ik wel smaken, maar dan moet ie echt close zijn zodat je vooral de helm ziet en nog net de voorband, dus net iets later getrokken zodat de hoek minder scherp is, nu zou ik liever gezien hebben dat de wagen er volledig op staat met een beetje ruimte aan de voorkant.

Ik moet wel toegeven dat dit de eerste foto van de Red Bull wagen is waar ik hem niet spuuglelijk op vind, want geef nu toe, van de zijkant is ie echt lelijk hé

Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
        Foto is mooi scherp, daar niet van (op 1/1000 moet dat wel hé), maar bij mij zou hij toch in de vuilbak eindigen eerlijk gezegd ... waarom ?
        Omdat ie schuin staat, nu kan dat op zich als de achtergrond bvb wel horizontaal staat, maar omdat er bijna niets van de omgeving te zien is kan je niet zien of de horizon nu schuin staat of niet, dus kan je alleen concluderen dat je de wagen schuin op de foto gezet hebt, waar ik geen fan van ben.

Een dergelijke 'close-up' kan ik wel smaken, maar dan moet ie echt close zijn zodat je vooral de helm ziet en nog net de voorband, dus net iets later getrokken zodat de hoek minder scherp is, nu zou ik liever gezien hebben dat de wagen er volledig op staat met een beetje ruimte aan de voorkant.

Ik moet wel toegeven dat dit de eerste foto van de Red Bull wagen is waar ik hem niet spuuglelijk op vind, want geef nu toe, van de zijkant is ie echt lelijk hé

Mark
        F1 wagen trekken op de neus gaat bijna niet beneden de 1/1000. probeer je dat toch heb je de kans om voor of achterkant onscherp te hebben. pannen waar ik stond was onmogelijk. daarbij stond ik soms op 1 been om toch maar wat over de draad te kunnen kijken . Heb dit weekend daar het programma boekske gekocht waar meestal foto's in staan van Sutton en 80% aan combes is schuin getrokken . Close methode lijkt indentiek . Een single seater trekken is toch stukske anders dan een touring car. Minder punten om te focussen en ze gaan toch stukske sneller door bochten.
        Last edited by blazor; 30 augustus 2009, 12:41.

Comment

Mark
          what a load of crap!
          Dare to be different than the pack...
          https://500px.com/pieter_73/galleries/random-landscapes

Comment

Staat er mooi op heeft voor mij de juiste hoek
            Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
            www.cromagnonman.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter_73 Bekijk bericht
              what a load of crap!
              Heel opbouwende kritiek, daar heeft Blazor echt iets aan ... ik zal nog eens mijn mening geven

Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
              F1 wagen trekken op de neus gaat bijna niet beneden de 1/1000. probeer je dat toch heb je de kans om voor of achterkant onscherp te hebben. pannen waar ik stond was onmogelijk. daarbij stond ik soms op 1 been om toch maar wat over de draad te kunnen kijken . Heb dit weekend daar het programma boekske gekocht waar meestal foto's in staan van Sutton en 80% aan combes is schuin getrokken . Close methode lijkt indentiek . Een single seater trekken is toch stukske anders dan een touring car. Minder punten om te focussen en ze gaan toch stukske sneller door bochten.
              Heb al verschillende keren single seaters getrokken hoor, en weet perfect dat het moeilijker is dan een Touring Car (alhoewel een LMP1 op volle snelheid niet veel onder zal doen voor een F1), en dat 80% schuin getrokken is in het boekske wil toch niet zeggen dat ik het goed moet vinden hé.

Ieder zijn ding, ik heb gewoon mijn mening gegeven dat is alles, vind het al knap dat je zo'n shots over de draad kan maken, maar ik zal mij in het vervolg beperken tot alleen positieve comments te geven

Mark
              Last edited by LamboCars; 30 augustus 2009, 15:58.

Comment

Heel opbouwende kritiek, daar heeft Blazor echt iets aan ... ik zal nog eens mijn mening geven

Heb al verschillende keren single seaters getrokken hoor, en weet perfect dat het moeilijker is dan een Touring Car (alhoewel een LMP1 op volle snelheid niet veel onder zal doen voor een F1), en dat 80% schuin getrokken is in het boekske wil toch niet zeggen dat ik het goed moet vinden hé.

Ieder zijn ding, ik heb gewoon mijn mening gegeven dat is alles, vind het al knap dat je zo'n shots over de draad kan maken, maar ik zal mij in het vervolg beperken tot alleen positieve comments te geven

Mark
                inderdaad, iedereen heeft zijn eigen mening en de een ziet liever een foto op een andere manier dan een ander . Ik sta voor alles open van foto's maar het moet natuurlijk ook mogelijk zijn( ik sta nie altijd voor de draad e!). De foto van Vettel is al een crop en met 420mm zat ik al op zen max en met zijn diafragma van 5.6 vond ik dat al nie zo slecht van scherpte

Comment

Blazor heeft daar idd niets aan, maar misschien jij wel?

maar je moet daarvoor niet boos zijn hoor, ieder zijn mening en de mijne staat blijkbaar haaks op de uwe, niks meer niks minder....
                  Dare to be different than the pack...
                  https://500px.com/pieter_73/galleries/random-landscapes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter_73 Bekijk bericht
                    Blazor heeft daar idd niets aan, maar misschien jij wel?
                    maar je moet daarvoor niet boos zijn hoor, ieder zijn mening en de mijne staat blijkbaar haaks op de uwe, niks meer niks minder....
                    ik zie eerlijk gezegd ook niet in hoe lambocars zelf daar iets aan heeft... al denk je er anders over, kan je anders zeggen ook he
                    [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

Comment

@ Pieter_73: Lambo zal er zeker geen last mee hebben dat je zijn commentaar maar niets vind. Hij zal er echter wel last mee hebben van de manier waarop je het hem melde.
                      Als je iets in de aard van: Ik vind dit niet juist vanwege......... Zal Lambo niet zo kwaad gereageerd hebben.

Persoonlijk vind ik dit wel een mooie foto.
                      Al had ik ook graag dezelfde foto gezien met rechts iets meer ruimte zodat het wiel er volledig opstond om te kunnen zien of dat nu beter of slechter zou zijn.

Comment

Hallo,

Ik ben daar vrijdag ook gaan fotograferen over den draad....
                        Ik dacht eerst dat je track access had omdat hij zo close is. Nu ik lees dat je hem van zo'n moeilijke positie genomen heb vind ik hem nog eens zo impressionant , ben wel een beetje jaloers.
                        Waar heb je deze genomen? Of is dit een secret spot? ....

Groetjes,

Erik
                        www.image-ine.be

Comment

Deze plaats is zeer moeilijk bereikbaar op zo'n belangerijke dagen ......... zelfs de paddock.....
                          Misschien hebben sommige een eigen mening over deze foto met Vettel Himself was toch wel volledig in de wolken toen hij hem signeerde ;-)

Rest van albumke kan je hier vinden.
                          http://racenews.be/files/albums/GP%2...009/index.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
                            Vettel Himself was toch wel volledig in de wolken toen hij hem signeerde ;-)
                            En dat is uiteindelijk toch het belangrijkste hé

Heb net je album even bekeken, staan enkele héél mooie platen tussen ... en je bent toch in de pitlane geraakt blijkbaar, lijkt me tijdens de F1 helemaal niet evident zonder de correcte toelatingen, knap gedaan.

Mark

Comment

leuk da je hem hebt kunnen laten signeren! uniek stuk dus.

maar je album bevat betere dan deze. misschien iets minder croppen
                              nikon stuff

Comment

Working...
                              X