Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Enkel bij de eerste zit de snelheid er goed in. Daarom gaat mijn voorkeur dan ook naar nr 1.
De andere twee zijn ietwat statischer. De ondergrond en achtergrond zijn niet genoeg in beweging.
Toch zijn ze allen retescherp en de kleuren zijn heel mooi !
( wat we van de wagens zelf ni meer kunnen zeggen, wat een spuuglelijke bakken geworden, zeg... )
1 is heel knap gedaan, net zoals dergelijke open wagens gefotografeerd moeten worden, de helm is vlijmscherp
Foto 2 speelt een beetje vals vrees ik, die voorvelg zit een deksel op, daarom lijkt het of die stilstaat, maar hij draait wel degelijk, dus zeker geen slechte foto.
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Persoonlijk vind ik dit 1 van de mindere F1 reeksen.
Maar dit komt door mijn smaak die de compo's niet echt lekker vind. Want qua scherpte en kleur kan ik er niets op aanmerken.
Comment