Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
De eerste, jammer van de fotograaf aan de overkant van de baan, en het hekwerk aan de linkerkant. Jammer anders was hij perfect geweest!!
2 en 3 zijn mooi.
De eerste, jammer van de fotograaf aan de overkant van de baan, en het hekwerk aan de linkerkant. Jammer anders was hij perfect geweest!!
2 en 3 zijn mooi.
Hier sluit ik mij bij aan.
Volgende week ga ik naar de 24H van Zolder en ga ik voor de eerste keer gedurende de nacht de wagens proberen te fotograferen,Heb je enkele tips?
www.fotojoel.be
7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400
2 en 3 zijn mooi.
Thanks! In verband met die fotograaf heb je gelijk maar zo'n dingen heb je nu eenmaal niet voor 't kiezen é. De schaduw van 't hekwerk vind ik persoonlijk niet zo storen maar dat is persoonlijke mening e.
Hier sluit ik mij bij aan.
Volgende week ga ik naar de 24H van Zolder en ga ik voor de eerste keer gedurende de nacht de wagens proberen te fotograferen,Heb je enkele tips?
Tips? Spelen met sluitertijden (1/2 tot 1/20), ISO 200-400 (hoger kan je ook steeds gaan), Diafragma 2.8 - 8
Knappe platen maar heb een vraagje over die fotograaf: er staat een flash op die zijn toestel, ik verwacht toch niet dat het toegelaten is te flitsen 's nachts langs de baan of ben ik mis ?
Knappe platen maar heb een vraagje over die fotograaf: er staat een flash op die zijn toestel, ik verwacht toch niet dat het toegelaten is te flitsen 's nachts langs de baan of ben ik mis ?
Natuurlijk is het toegelaten om te flashen tijdens de nacht. Iedereen doet 't gewoon. Ik profiteer ook heel vaak van de andere hun flashlight. Als je met een man of vijf samen staat kan je optimaal profiteren van hun flash en krijg je een nog schoner effect.
Al de drie foto's zijn gemaakt zonder flash!
Mvg
Nikon member..
Nikon stuff met het nodige Nikkor en Sigma glas en klein grut..
die tweede kan zo in de boekskes!
en wat dat flitsen betreft,als je een beetje logisch nadenkt, weet je dat je beter niet recht in de piloten hun gezicht flitst,om ze niet te verblinden juist voor het nemen van een bocht of zo,maar langs de zijkant,waar ze er zo goed als geen last van hebben door concentratie op de baan!(allé,is me toch zo uitgelegd door een piloot)!
Comment