Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Beetje rare kleuren op de Vette in foto 1, vooral het gras lijkt me nogal groen ?
Foto 2 heb ik ook enkele keren voor ... de 2e auto is scherper dan de eerste
Drie is een mooie panning, maar die zwarte velgen zijn echt wel noppes hé, alles loopt zo snel dicht ... mooie chrome velgen zijn veel beter voor ons fotografen, persoonlijk zou ik hem iets meer ruimte vooraan gegeven hebben, en achter de wagen zelfs nog iets gecrop'd hebben.
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Volgens mij klopt er iets niet bij je eerste foto.
De kleuren kloppen niet, en ook de zwarte achtergrond is volgens mij niet echt.
Waar heb je deze foto gemaakt? Voor zover ik weet is er in Francorchamps nergens een zwarte betonnen muur te vinden.
Ook de scherpte is er niet helemaal.
Bij je tweede foto zit de scherpte op de tweede wagen (misschien je bedoeling) Jammer dat hij een beetje te dicht achter die Audi zat.
De derde vind ik de beste, tja, die zwarte velgen zijn niks voor een fotograaf, maar daar is weinig aan te doen hé. Misschien achter- en onderaan nog een stukje eraf.
De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!
Volgens mij klopt er iets niet bij je eerste foto.
De kleuren kloppen niet, en ook de zwarte achtergrond is volgens mij niet echt.
Waar heb je deze foto gemaakt? Voor zover ik weet is er in Francorchamps nergens een zwarte betonnen muur te vinden.
Comment