Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

total 24 hrs @ franco

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• total 24 hrs @ franco

nog enkele

laat maar horen

grtz
    nikon coolpix s9100

Re: total 24 hrs @ franco

Beetje rare kleuren op de Vette in foto 1, vooral het gras lijkt me nogal groen ?
    Foto 2 heb ik ook enkele keren voor ... de 2e auto is scherper dan de eerste
    Drie is een mooie panning, maar die zwarte velgen zijn echt wel noppes hé, alles loopt zo snel dicht ... mooie chrome velgen zijn veel beter voor ons fotografen, persoonlijk zou ik hem iets meer ruimte vooraan gegeven hebben, en achter de wagen zelfs nog iets gecrop'd hebben.

Toch drie mooie foto's hoor

Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Foto 3 vind ik zeer mooie

Groeten

Joeri
      Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
      www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

Volgens mij klopt er iets niet bij je eerste foto.
        De kleuren kloppen niet, en ook de zwarte achtergrond is volgens mij niet echt.
        Waar heb je deze foto gemaakt? Voor zover ik weet is er in Francorchamps nergens een zwarte betonnen muur te vinden.
        Ook de scherpte is er niet helemaal.
        Bij je tweede foto zit de scherpte op de tweede wagen (misschien je bedoeling) Jammer dat hij een beetje te dicht achter die Audi zat.
        De derde vind ik de beste, tja, die zwarte velgen zijn niks voor een fotograaf, maar daar is weinig aan te doen hé. Misschien achter- en onderaan nog een stukje eraf.
        De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

Comment

Eddy ik vind je tweede de beste mist een beetje links af te snijden..
          De tweede kan mij ook bekoren zenne..Met de 300 gemaakt?
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nxke Bekijk bericht
            Volgens mij klopt er iets niet bij je eerste foto.
            De kleuren kloppen niet, en ook de zwarte achtergrond is volgens mij niet echt.
            Waar heb je deze foto gemaakt? Voor zover ik weet is er in Francorchamps nergens een zwarte betonnen muur te vinden.
            Dat is aan de exit van combes

Comment

Nr3 voor mij

Comment

Working...
              X