Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spa 24h anders bekeken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Spa 24h anders bekeken

Schitterende race, en niet alleen close ups gemaakt deze keer;

Alpina BMW GT3 op Kemmel

Prospeed Porsche in de dubbele linkse

Raidillon by night

Meer op: http://npeeters.wordpress.com/
    Last edited by Meneer Peeters; 26 juli 2009, 12:35. Reden: Link toegevoegd
    Canon 5D - 135 L 2.0 - 50 1.8

Re: Spa 24h anders bekeken

geef mij maar 2
    nikon coolpix s9100

Comment

Foto 3

Heb me daar gisteren rond 23u ook mee bezig gehouden, zowel deze richting als in de andere richting ... 10 seconden belichting : schitterend resultaat hé
      Ik zie in de Exif dat jij iets vroeger was en met 4 seconden belichting gewerkt hebt, ik heb een grotere f-stop gebruikt, stond toch met statief dus 4 of 10 seconden maakt dan niet meer uit hé.

Heb je nog foto's van het vuurwerk dat later afgestoken is kunnen maken ? Heb er enkele shots van, stond toen net aan de pitlane.

Foto 1 is meer een natuurshot, de auto's zijn net iets te klein naar mijn zin eerlijk gezegd, en nr 2 lijkt me niet echt scherp ? Kan aan de verkleining liggen, maar mij lijkt hij niet helemaal in focus.

Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
        Foto 3

Heb me daar gisteren rond 23u ook mee bezig gehouden, zowel deze richting als in de andere richting ... 10 seconden belichting : schitterend resultaat hé
        Ik zie in de Exif dat jij iets vroeger was en met 4 seconden belichting gewerkt hebt, ik heb een grotere f-stop gebruikt, stond toch met statief dus 4 of 10 seconden maakt dan niet meer uit hé.

Heb je nog foto's van het vuurwerk dat later afgestoken is kunnen maken ? Heb er enkele shots van, stond toen net aan de pitlane.

Foto 1 is meer een natuurshot, de auto's zijn net iets te klein naar mijn zin eerlijk gezegd, en nr 2 lijkt me niet echt scherp ? Kan aan de verkleining liggen, maar mij lijkt hij niet helemaal in focus.

Mark
        Ik heb er een paar proberen te maken van het vuurwerk, maar die zijn niet echt geslaagd. Ik was toen net aan het genieten van de downshifts aan de remzone voor de dubbele linkse .

Bedankt allesinds voor het commentaar! Ik heb het eens wat anders willen doen dan enkel de wagens in close up (waarmee overigens niks mis is), en dat komt niet altijd even goed tot zijn recht.
        Canon 5D - 135 L 2.0 - 50 1.8

Comment

Ik ga voor nummer 2!
          www.mattiaspletinckx.com
          Nikon D800 - batterygrip, Nikon F100 - batterygrip : Nikkor 28mm 2.8 AF-D, Nikkor 50mm 1.8 AF-D, Nikkor 85mm 1.8 AF-D, Nikkor 105mm 2.8 AF-S Macro, Nikkor 24-70 2.8 AF-S, Nikkor 70-200 2.8 AF-S

Comment

Speciaal reekske maar goed gelukt vind ik; nr3 heeft mijn voorkeur al vind de 2de ook wel

Comment

Working...
            X