Meer: http://www.autozine.be/euro races spa.html
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Spa Euro Race
Collapse
X
-
Spa Euro Race
Meer: http://www.autozine.be/euro races spa.htmlBD1717BE Canon eos 50D & eos 40D + 2 x Batterygrip BG-2EN, Canon EF 50 mm f1.8II, Canon EF 24-70 mm f2.8 L USM, Canon EF 70-200mm f2.8L IS USM, Speedlite 430EX, mono- & tripod Manfrotto, Lowepro Compu trekker plus AWLabels: Geen
-
-
Re: Spa Euro Race
Hoi,
wij hebben elkaar gesproken zondag (Les Combes). was een top autosportweekend niet?
Ik vind dat je hier niet je allerbeste foto's geplaatst hebt. Foto 3 is een mooi moment, staat er mooi op, foto 2 ook, alleen had ik hier wat meer scherpte op de rode auto willen zien.
Foto 1 mist mijns inziens ook teveel aan scherpte vooraan.
Ik wil niet te negatief klinken, heb ook even naar de foto's op autozine gekeken, en daar zitten echt wel geweldige (en veel betere) foto's bij.
Groet Olivier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivier71 Bekijk berichtHoi,
wij hebben elkaar gesproken zondag (Les Combes). was een top autosportweekend niet?
Ik vind dat je hier niet je allerbeste foto's geplaatst hebt. Foto 3 is een mooi moment, staat er mooi op, foto 2 ook, alleen had ik hier wat meer scherpte op de rode auto willen zien.
Foto 1 mist mijns inziens ook teveel aan scherpte vooraan.
Ik wil niet te negatief klinken, heb ook even naar de foto's op autozine gekeken, en daar zitten echt wel geweldige (en veel betere) foto's bij.
Groet Olivier
Ik ben het voledig met je eens, ik heb er betere, maar ik vond de eerste wel leuk omdat je goed ziet dat die piloot achteraan zit. maar idd mist vooraan scherpte.
Ik heb eigenlijk gekozen voor wat aktie.
MVG MarcBD1717BE Canon eos 50D & eos 40D + 2 x Batterygrip BG-2EN, Canon EF 50 mm f1.8II, Canon EF 24-70 mm f2.8 L USM, Canon EF 70-200mm f2.8L IS USM, Speedlite 430EX, mono- & tripod Manfrotto, Lowepro Compu trekker plus AW
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Adri H Bekijk berichtIs die eerste een Mercedes?
2 is wat warrig maar door de tegengestelde richting van de wagens wel speciaal.
Foto 1: is een Opel Omega V8 Star
Foto 2: Rode wagen is juist van de baan gegaan en komt achterwaarts terug de baan op geschoven, terwijl de blauwe wagen passeerd.
MVG MarcBD1717BE Canon eos 50D & eos 40D + 2 x Batterygrip BG-2EN, Canon EF 50 mm f1.8II, Canon EF 24-70 mm f2.8 L USM, Canon EF 70-200mm f2.8L IS USM, Speedlite 430EX, mono- & tripod Manfrotto, Lowepro Compu trekker plus AW
Comment
Comment