Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie houding, goed moment, goed meegetrokken. De gele fluo elementen op de motorrijder doen het wel ! Prima.
Alleen ... veel te uitdrukkelijk in het beeld, ook al is het onscherp, de toch leesbare tekst bovenaan "TELECOM". Die trekt voor mij veel te veel de aandacht.
Last edited by Cigaloun; 26 juni 2009, 23:28.
Reden: taelfauten
hoi allemaal, je bent denk ik een gelukkig man ,en in het bezit van een perskaart ,ben er gister ook de hele dag geweest en heb niet een zo,n plaat kunnen maken ,met dat metershoge gaas voor m,n gezicht ,mooie plaat vind ik het ,en het is smerig moeilijk achter dat gaas vandaan een mooie foto te maken ,ps en hij heeft ook de t.t weer in z,n zak ,geen mooie race maar na de overwinning van hem,was het weer echt rossi,groetjes gijs
Comment