Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kite-action
Collapse
X
-
-
Re: Kite-action
is eens wat anders.
maar het lijkt wat raar, de actie gaat van rechts naar links (vermoed ik) en ik heb de neiging om van links naar rechts door de foto te kijken; en dan klopt het geheel niet meer! ligt dit aan mij of hebben anderen dit ook ?
-
Oorspronkelijk geplaatst door RiBo Bekijk berichtis eens wat anders.
maar het lijkt wat raar, de actie gaat van rechts naar links (vermoed ik)
ik vind hem qua actie eigenlijk geen vetten... sorry
over de foto zelf: ik zou iets meer saturatie mooier vindenCanon 7D - EF 17-40 F4 L, EF 24-105 F4 L IS,EF 70-200 f2.8 L IS II, EF 100-400 L IS, EF 85 F1,2 L II, EF 50 F1.8 II, Sigma 8-16 DC HSM, Canon Speedlite 580 EX II, 430 EX II
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RiBo Bekijk berichtis eens wat anders.
maar het lijkt wat raar, de actie gaat van rechts naar links (vermoed ik) en ik heb de neiging om van links naar rechts door de foto te kijken; en dan klopt het geheel niet meer! ligt dit aan mij of hebben anderen dit ook ?
de actie klopt wel degelijk, de kiter maakte een achterwaartse sprong. Dus uiterrechts was zijn afsprong.
@ Philip-t, inderdaad aan de fletse kant maar dat heb je vaak met dit soort foto's met tegenlicht (zon) al je niet wil dat het onderwerp is onderbelicht, ga je spotmeten en één stop overbelichten met gevolg dat de rest van de foto overbelicht is maar het onderwerp (de kiter) wel goed belicht is.
Thanks RémonGroeten Sensor
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door sensor Bekijk berichtIk heb de foto eens gespiegeld, lijkt misschien logischer maar zo was het natuurlijk niet, de kiter sprong van rechts naar landing links.
Comment
-
Comment