nog enkele foto's van het surfen (weliswaar van vorig jaar) die ik nog niet had laten zien. ik heb heimwee :
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
surfing
Collapse
X
-
-
Re: surfing
Wow, heel goed gedaan. Je zit er echt bovenop. Prima compositie. Goede beeldvulling, vooral de 1e. Mooie kleuren. Het ideale moment : de houding van de surfer. Indrukwekkende details : de spieren van de surfer, het opspattende water, ... Het is bevroren, maar dan ook weer niet helemaal : er zit nog wat beweging in !
Bij de 3e zit hij onderaan wel wat tegen de beeldrand, maar verder niets dan lof !
-
mooi en en de surfer staat er heel goed op.
vind alleen het grijze water wat vreemd aan doen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk berichtnog enkele foto's van het surfen (weliswaar van vorig jaar) die ik nog niet had laten zien. ik heb heimwee :
ik vind ze goed, vooral de 2de!
maar heb ze persoonlijk liever wat meer 'bevroren'
enkele opmerkingen:
2de en 3de foto: je sensor is niet proper
en de horizon rechttrekken (in 1 en 2 toch, 3 zou idd moeilijker gaan)
maar ligt het aan mijn scherm of niet? op de eerste foto is het vel een beetje blauw/ paarsachtig (onder zijn rechter arm)Canon 7D - EF 17-40 F4 L, EF 24-105 F4 L IS,EF 70-200 f2.8 L IS II, EF 100-400 L IS, EF 85 F1,2 L II, EF 50 F1.8 II, Sigma 8-16 DC HSM, Canon Speedlite 580 EX II, 430 EX II
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cigaloun Bekijk berichtWow, heel goed gedaan. Je zit er echt bovenop. Prima compositie. Goede beeldvulling, vooral de 1e. Mooie kleuren. Het ideale moment : de houding van de surfer. Indrukwekkende details : de spieren van de surfer, het opspattende water, ... Het is bevroren, maar dan ook weer niet helemaal : er zit nog wat beweging in !
Bij de 3e zit hij onderaan wel wat tegen de beeldrand, maar verder niets dan lof !
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk berichtKomt de achtergrond ergens anders vandaan?5DmkIII en wat glas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk berichtachtergrond is zoals hij was... ik zou niet weten hoe het komt dat die zo grijs ziet, maar zo zag het er daar uit
Comment
Comment