Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dagje Nurburgring

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dagje Nurburgring

14juni , deze dag veel ongevallen op de ring, waardoor hij meerdere keren en voor langere tijd gesloten was. Desondanks weer een paar mooie platen kunnen schieten.
    Voor mij is de afstand naar de ring behoorlijk, ruim 350 km, anders kwam ik er vaker.
    Probeer nu 1 a 2 maal per jaar heen te gaan. Leuke is dat er nog veel mooie plekjes zijn waar je als amateur plaats kunt nemen.
    Alle drie, de Canon 1D MKIII + 300 2.8 IS.

Canonvijfdeemarkdrie

Re: Dagje Nurburgring

Mooi hoor, ze hebben alle drie wel iets .

De reflectie in het vizier bij de eerste,
    De gecontroleerde slib van Sabine in de tweede,
    De mooi compo van de derde (wel vreselijk jammer van de wagen die ervoor rijdt)

groeten, Erik. -BD0841BE-
    http://www.pbase.com/erik_borghs

Comment

de tweede vind ik geweldig. top!

mag je daar als amateur fotograaf vrij rondlopen? veel last van hekken langs het circuit?
      kost het ook wat?

mvg

Comment

In de weekenden is er vaak vrij rijden op de ring. Auto's en motoren rijden door elkaar heen. Een bestuurder kan dan voor 23 euro een rondje rijden op het circuit.
        Het circuit is niet ieder weekend open, dus kijk even op hun pagina voor de openingstijden. Alle info over het circuit: http://www.nuerburgring.de/adventure/nordschleife.html

De oude Nordschleife is ruim 22 km lang en heeft dus genoeg bochten om leuke plaatjes te schieten. Je hoeft geen entree te betalen en je kunt daar op heel veel plaatsen mooie foto's maken. Er staan veel hekken, maar als er geen betaalde wedstrijden zijn kun je op de plaatsen waar normaal de fotografen staan, nu als amateur je plekje innemen. En dat zijn er genoeg. Denk natuurlijk wel om je eigen veiligheid, aan de buitenzijde van een bocht je foto's nemen is natuurlijk niet aan te raden. Maar met een beetje gezond verstand kun je er een erg mooie fotodag van maken. Bestudeer het circuit maar eens in Google earth...
        Canonvijfdeemarkdrie

Comment

.......
          Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 04:16.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hombre complicado Bekijk bericht
            3 Goeie, met de tweede als beste voor mij
            Ik volg HC.

Die lens!!!

Zou dat overkill zijn op 'n 40D?
            Canonian

Comment

......
              Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 04:15.

Comment

Working...
              X