Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mcbride 21 km loopwedstrijd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• mcbride 21 km loopwedstrijd

Na een hevig buitje bleef het vrij droog tijdens de afgelopen McBride run...

enkele voorbeeldjes:

Re: mcbride 21 km loopwedstrijd

Mooie kleuren en scherp
    Compo's iets minder, te centraal
    Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Comment

Zeer mooi
      Het centrale positioneren stoort mij eigenlijk niet.

Bijzonder scherp, mooi van kleur en wat een DOF

Met welke lens zijn deze genomen?
      groeten, Erik. -BD0841BE-
      http://www.pbase.com/erik_borghs

Comment

Wat een kwaliteit!

Klein beetje ziften: ik vind de eerste ook een tikkie te centraal, er lijkt in de looprichting iets te weinig ruimte. Verder moet je met hardlopen opletten hoe je in de beweging zit. Hier is de schoen van het rechterbeen welliswaar nog net zichtbaar maar een opgetrokken been geeft een "geamputeerde indruk". Ik zou deze hebben gecropd net als de 3e. Maar goed het is ziften maar zo wordt je wel beter.

Advies: publiceer in sRGB dan zijn de kleuren net effe wat frisser. De huidige kleurruimte (Adobe RGB) geeft een tikkie flets beeld, als ik de foto bekijk met Capturen NX (kan evengoed PS zijn) zijn de kleuren beter op mijn gecalibreerde monitor.
        Last edited by KCfoto; 15 juni 2009, 22:03.
        Groetjes, KC
        www.sportbeelden.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KCfoto Bekijk bericht
          Wat een kwaliteit!

Klein beetje ziften: ik vind de eerste ook een tikkie te centraal, er lijkt in de looprichting iets te weinig ruimte. Verder moet je met hardlopen opletten hoe je in de beweging zit. Hier is de schoen van het rechterbeen welliswaar nog net zichtbaar maar een opgetrokken been geeft een "geamputeerde indruk". Ik zou deze hebben gecropd net als de 3e. Maar goed het is ziften maar zo wordt je wel beter.

Advies: publiceer in sRGB dan zijn de kleuren net effe wat frisser. De huidige kleurruimte (Adobe RGB) geeft een tikkie flets beeld, als ik de foto bekijk met Capturen NX (kan evengoed PS zijn) zijn de kleuren beter op mijn gecalibreerde monitor.
          bedankt voor de tip!
          en voor de reacties

Comment

Working...
          X