Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kiteboarding @ Ostend

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• kiteboarding @ Ostend

een paar foto's van in mei

Canon 7D - EF 17-40 F4 L, EF 24-105 F4 L IS,EF 70-200 f2.8 L IS II, EF 100-400 L IS, EF 85 F1,2 L II, EF 50 F1.8 II, Sigma 8-16 DC HSM, Canon Speedlite 580 EX II, 430 EX II

Re: kiteboarding @ Ostend

zijn de beelden niet nogal blauwig? (kleurbalans dus)

buiten de surfer zelf is er niet veel interessants in het beeld waarom dus niet een beetje meer croppen?

een paar bedenkingen dus
    "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

bedankt voor je reactie

bij mij zijn de kleuren niet zo blauwerig, maar ik werk dan ook op mijn laptop (niet gecallibreerd) tijdens de examen ik zal er eens naar kijken als ik thuis ben.

meer croppen hoeft voor mij niet (ik had het gedaan) maar ik vond dat de kracht (zeker bij de 1ste) niet meer over kwam.
      Canon 7D - EF 17-40 F4 L, EF 24-105 F4 L IS,EF 70-200 f2.8 L IS II, EF 100-400 L IS, EF 85 F1,2 L II, EF 50 F1.8 II, Sigma 8-16 DC HSM, Canon Speedlite 580 EX II, 430 EX II

Comment

is dat 1 sequence van dezelfde sprong? Indien niet, zou ik er voor opteren om meer variatie te steken in de foto's.

De actie zit er goed in, en de kleur vind ik redelijk goed hoor...

misschien in 't vervolg iets meer links gaan staan van de actie, door de zon krijg je (zeker bij foto 3) harde schaduwen.

groeten,

Nayy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
          buiten de surfer zelf is er niet veel interessants in het beeld waarom dus niet een beetje meer croppen?
          Oorspronkelijk geplaatst door nayy Bekijk bericht
          is dat 1 sequence van dezelfde sprong? Indien niet, zou ik er voor opteren om meer variatie te steken in de foto's.

De foto's op zich vind ik wel geslaagd.
          Maar zoals men voorgangers al gezegd hebben, iets meer variatie in de foto's zou mooier zijn .
          groeten, Erik. -BD0841BE-
          http://www.pbase.com/erik_borghs

Comment

ook bij mij iets te blauwig
            croppen? niet nodig
            maar vind het vastleggen van de actie niet zo geslaagd (lager standpunt innemen bv) en 3 keer dezelfde persoon met z'n hoofd naar beneden is een beetje te veel van het goede

Comment

tis idd een sequence khad mss beter maar 1 gepost
              lager standpunt? ik denk niet dat het echt een verschil zou maken op die afstand...
              waarom denk je dat dit beter zou zijn?

Comment

dan krijg je zoiets als het kikkerperspectief, je creëert hoogte....
                weet niet op welke afstand jij je bevond maar http://forum.belgiumdigital.com/f45/...es-113947.html
                vb. genomen aan de vloedlijn met een 200 mm
                misschien de volgende keer ook een andere lichtmeting nemen dan matrix

Comment

mja, het verschil zit hem volgens mij ook in de werkelijke hoogte van de sprong, die hier echt niet hoog was (3 a 4m) (het was een powermove: sprong door drukopbouw, zonder kite insturen) tov de hoogte van de sprong die jij hebt gefotografeerd (klassieke sprong door insturen van de kite)
                  de foto's zijn genomen met een 100-400 (op 365mm) en gecropt
                  ivm lichtmeting: zal ik zeker eens proberen
                  Last edited by Philip-t; 8 juni 2009, 17:46.

Comment

Working...
                  X