Vandaag in Francorchamps een kijkje gaan nemen naar de kwalificaties van de BTCS.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
BTCS @ Francorchamps
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: BTCS @ Francorchamps
Knappe reeks Met voorkeur voor 3
Groeten
JoeriMvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
-
Zeer mooie reeks,
voorkeur wel voor nr 1 en nr3.Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
Pentax K1, Pentax 24-70 2.8
Comment
-
het zijn knappe foto's... uiteraard geeft 3 de doorslag he, zo'n vlam[FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be
Comment
-
knappe reeks ribo, met voorkeur voor de steekvlam op 3nikon coolpix s9100
Comment
-
-
foto 1 is knap gedaan, maar natuurlijk steekt 3 er nog boven uit, machtige vlam die je daar vastgelegd hebt.
Juist een kleine opmerking, is die kleur zo zwak of mag er een beetje extra saturatie in gebracht worden.
MarkFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
Comment
-
Met de vlam in de pijp Knappe reeks, vooral de eersteJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk berichtJuist een kleine opmerking, is die kleur zo zwak of mag er een beetje extra saturatie in gebracht worden.
Mark
Comment
-
-
Een hele mooie reeks.
Voor mij is de eerste de beste.
Natuurlijk is dat vlammetje ook knap maar volgens mij niet zo moeilijk om vast te leggen als je kijkt welk gereedschap de fotograaf gebruikt. Met 9 beelden per seconde is het moeilijk om die vlam niet te hebben.De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!
Comment
Comment