Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
F1 boat in Durban
Collapse
X
-
-
Re: F1 boat in Durban
en zoiets kom jij zomaar tegen, waarom heb ik dat nooit voor .
Ik vind de derde wel knap!
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk berichtdeze kwam ik gisteren tegen ergens op een meer. behoorlijk indrukwekkend zo'n machienDe eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!
Comment
-
is de moeite he die bakken, heb ze ook ooit eens gezien. Is eens wat anders dan 4 wielen ook
3e vind ik de beste actiefoto[FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be
Comment
-
twijfel tussen 2 en 3, in 2 zit die witte streep door gans het beeld dus 3 dan.
aktie in 3 is ook heel mooi
greetsje hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
www.korandoke.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door cee37 Bekijk berichtis de moeite he die bakken, heb ze ook ooit eens gezien. Is eens wat anders dan 4 wielen ook
3e vind ik de beste actiefoto
mag je nog tegenkomen hoornikon stuff
Comment
-
-
Knappe reeks
Mijn vriendin haar baas is daar 2x wereldkampioen in geworden Danny Bertels
Groeten
JoeriMvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment
-
Mooie foto's alhoewel 3 mij enorm aanspreekt mis ik toch iets scherpteCanon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
http://www.racenews.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk berichtMooie foto's alhoewel 3 mij enorm aanspreekt mis ik toch iets scherpte
het pannen lukt wel met zulke sluitertijden in rechte lijnen, maar vanaf je onderwerp bochten begint te maken, moet je al gaan rekenen op veel kortere sluitertijden om bewegingsonscherpte uit te sluiten, iets waarvoor ik in dit geval niet snel genoeg ben geweest5DmkIII en wat glas
Comment
-
ik vroeg me al af waar het ging blijven
3 is zeer dynamisch. Een beetje zoals de piloot jou ziet. De achtrgrond spreekt mee meer aan, heeft rust en een vast punt. Zo komt de snelheid beter over.
2 Mooie panning maar een beetje te flets en vooraan(vaarrichting) te weinig plaats
1 Te harde weerkaatsing op het water
Comment
-
in Durban??? dus op 24 mei als ik me niet vergis, Waar ben je hem dan ergens tegen gekomen? Ik was namelijk op dat moment ook in de regio Watersporten en ook motorsport op water is daar heel erg populair heb ik gemerkt tijdens mijn verblijf daar dus het lijkt me niet onlogisch dat je zulk een machine daar eventjes tegenkomt. al moet ik bekennen dat ik niet zo fortuinlijk was.een hele glasbak met daar achter een canon eos 7d body :-)
Comment
Comment